Schrijf in voor het ISB-Congres

24 februari 2021

Schrijf ten laatste in op maandag 8 maart 2021. En loop eens langs de sportdienst voor jouw congrespakket.

Intussen schreven al 600 deelnemers zich in voor ons 1ste online ISB-Congres op 10 en 11 maart 2021. De inschrijvingen lopen nog volop binnen. Schrijf uiterlijk op maandag 8 maart 2021 in!

Een leuk extraatje voor wie zich vóór maandag 1 maart 2021 inschreef! Je ontvangt eind deze week of begin volgende week een congrespakket (op naam van de ingeschreven deelnemer en op het adres van de sportdienst). Deze congrespakketten werden per post opgestuurd op dinsdag 2 maart 2021. Werk je van thuis uit, ga dan zeker eens langs jouw sportdienst om jouw congrespakket op te halen.
Voor diegenen die na 1 maart 2021 inschrijven, kunnen we helaas geen congrespakket meer bezorgen. Maar niet getreurd... jouw congresdeelname is waar het echt om draait.

! Inschrijvingen langer geopend! Schrijf in vóór maandag 8 maart 2021!

• Schrijf hier in als deelnemer
  • Schrijf hier in als bedrijf

Vanaf 1 maart 2021 kunnen we geen garantie gegeven op optimale return van uw congresdeelname. Uiterste inschrijvingsdatum is 8 maart 2021.

Net zoals bij een gewoon congres zullen wij de annuleringsvoorwaarden opvolgen. Dus enkel indien afwezig door ziekte voorzien wij een kosteloze annulering.

Gemeenten - non-profitorganisaties

Congres - dagdeel: 30 euro per dagdeel voor leden / 40 euro voor niet-leden
(Woensdagvoormiddag - woensdagnamiddag - donderdagvoormiddag - donderdagnamiddag)

Congrespakket: 105 euro voor leden / 150 euro voor niet-leden

(Twee congresdagen)

Bedrijven

Congresdag: 30 euro per dagdeel voor ISB-Bedrijfspartners / 60 euro voor niet-Bedrijfspartners

Congrespakket: 105 euro voor ISB-Bedrijfspartners / 200 euro voor niet-Bedrijfspartners

Alle tarieven zijn inclusief 21% btw.

Om terug te keren naar de overzichtspagina over het ISB-Congres, klik hier.

Download de uitnodigingsbrochure en bekijk het programma online via PDF. Ook op onze website kan je meer lezen over ons programma, de sessies, lezingen en sprekers:

We voorzien woensdagvoormiddag, donderdagvoormiddag en donderdagnamiddag een uitgebreid programma aan sessies en lezingen. Op woensdagnamiddag organiseren we een uitwisselingsnamiddag.

Meer info over het congresthema (Grijp je kans!), het programma en sessies kan je lezen via www.isbvzw.be/congres.