Ga in dialoog met ISB op onze ontmoetingsdag

03 mei 2018
Ga in dialoog met ISB op onze ontmoetingsdag

Schrijf nu gratis in en kom donderdag 24 mei naar de VUB in Brussel!

Interactie en leren van elkaar

Als ledenvereniging dragen wij interactie en dialoog met de leden hoog in het vaandel. Donderdag 24 mei nodigen we jullie als ISB-leden uit heel Vlaanderen en Brussel uit op onze ontmoetingsdag / algemene vergadering in het VUB-Sportcomplex in Etterbeek (Brussel) met o.a. een splinternieuw een duurzaam zwembad.

Op de agenda:

• Interactie en input voor het ISB-Beleidsplan 2019-2023
  • Vormingsmoment - Intervisie i.f.v. de komende Gemeenteraadsverkiezingen en lokale planningsperiode: impactgericht werken
  • Algemene Vergadering ISB vzw
  • Rondleiding in nieuwe zwembad VUB (ontdek het alvast in het nieuwe ISB-tijdschrift!)

Schrijf nu in en kom donderdag 24 mei naar de VUB

Schrijf hier gratis in tegen ten laatste 18 mei.

Ontvangst is voorzien om 13u30. We starten om 14u met het programma en om 17u kan je vrijblijvend aansluiten voor een receptie en lunch.

Alle ISB-leden ontvangen ook via de post de formele agenda van de Algemene Vergadering en het statutair gedeelte. De Jaarrekening 2017 en het Jaarverslag 2017 zoals deze voorgelegd worden op de Algemene Vergadering kunnen digitaal opgevraagd worden ter inzage vanaf 19.05.18 via het ISB-secretariaat en de ISB-website.

Deelname is gratis en enkel mogelijk voor stemgerechtigde ISB-leden

Brussel!?

Brussel!? Geen probleem. De VUB in onze hoofdstad Brussel is zeker goed bereikbaar: alleen of ... samen met je collega's!

Het VUB-Sportcomplex ligt op 10' wandelafstand (door de VUB-Campus) van NMBS-Station Etterbeek.

Je kan ook de trein nemen naar NMBS Brussel-Centraal en dan de metrolijn 5 richting Herman-Debroux en afstappen in halte Petillon, dan naar rechts via de Vrijwilligerslaan (10 min stappen)

Wil je via Brussel-Centraal en met de metro komen? We verzamelen in groep om 13u15 aan de loketten van Brussel-Centraal om dan samen de metro te nemen.

Met de wagen: Triomflaan in 1180 Oudergem (en dan ingang 8 van de VUB-Campus - de campus ligt nl. op de grens van Etterbeek en Oudergem). Wees bewust van het drukke verkeer op de Brusselse kleine ring en omgeving.