ISB zkt. stafmedewerker (vervanging)

04 juli 2016
ISB zkt. stafmedewerker (vervanging)

Kijk snel welk profiel we zoeken en solliciteer tegen 2 augustus.

Voor een vervanging (zwangerschapsverlof) heeft ISB een vacature voor een stafmedewerker.

De start is voorzien tegen eind augustus en duurtijd is 4 maanden. Bezorg je CV én een motivatie op maat tegen 2 augustus.

Als stafmedewerker sta je tijdens deze vervanging in voor de ondersteuning bij diverse dossiers en projecten; én voor de coördinatie en zelfstandige uitvoering van enkele projecten en activiteiten.

Je komt terecht in een klein maar enthousiast team van 10 medewerkers.

Jouw taken

Specifiek zal je meewerken aan dossiers en diensten op vlak van veiligheid in zwembaden, ons vormingsaanbod omtrent zwembaden (o.a. voorbereiding trefdag) en onderzoek kengetallen. Bijzondere aandacht zal er ook zijn voor de uitbouw van ons kenniscentrum: kennis ontwikkelen en delen rond lokaal sportbeleid en –infrastructuur behoort tot je takenpakket, samen met het ondersteunen van ons netwerk van actieve leden op vlak van kennismanagement; en onderzoek.

Tot slot ondersteun je bij en sta je in voor de uitvoering van een aantal algemene diensten en de organisatie van enkele activiteiten. Als stafmedewerker behoort ook de algemene ondersteuning van de organisatie tot je taken (begeleiding commissies, provinciale ISB-afdelingen …).

Solliciteer!

De aanwervingsvoorwaarden, functiebeschrijving en ons aanbod vind je in de uitgebreide vacature. Neem gerust contact op als je vragen hebt!