Brochure 'Adviesraad sport van de toekomst' digitaal beschikbaar

06 maart 2013

Download de brochure 'De adviesraad sport van de toekomst' en ga er samen met de sportraadleden mee aan de slag.

Alle sportraden, sportdiensten en schepenen van sport ontvingen de brochure 'De adviesraad sport van de toekomst'. Met deze brochure willen we je een aantal ingrediënten meegeven om bij de wedersamenstelling van de sportraad werk te maken van een meer dynamische sportraad. Via onderstaande link kan je de brochure en de bijhorende presentatie die tijdens de infosessies gebruikt werd downloaden zodat je hier samen met de sportraadleden mee aan de slag kan gaan.

In de ISB-Kennisbank is er ook heel wat informatie over dit thema beschikbaar. Om het je gemakkelijk te maken hebben we een aantal zoekresultaten gebundeld zodat je in één klik  een overzicht krijgt van de beschikbare documenten.

Op het ISB-Forum kunnen sportraadleden in de speciaal voor hen opgerichte groep hun ervaringen delen en leren van de ervaringen van andere sportraden.

Extra gedrukte exemplaren van de brochure 'De adviesraad sport van de toekomst' kunnen via de ISB-webshop besteld worden (max. 5 exemplaren per gemeente).