Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur

Klantgericht optreden is ook in een gemeentelijke context van groot belang. Klanten worden veeleisender, maar vooral de gemeente zélf wil dat haar diensten optimaal worden aangeboden. Meer dan ooit wordt gemeentepersoneel aangesproken op hun attitude en omgang met klanten.

Wat irriteert een bezoeker en hoe kan je dat opvangen? Hoe kan je nét iets meer doen zodat klanten ook graag terugkeren? Een dag vol handige tips die je vanaf de volgende werkdag al kan toepassen.


Wanneer?

  • woensdag 27 januari 2021

Tijdstip?

Van 09.30 tot 16.00.


Waar?

Sportcentrum Beerse Rerum Novarumlaan , Rerum Novarumlaan 31 , 2340 Beerse



Prijs?

100 euro voor ISB-leden

150 euro voor niet-leden


Organisatie

ISB vzw
August de Boeckstraat 1
9100 Sint-Niklaas
03/780.91.00 - 03/780.91.09
www.isbvzw.be - secretariaat@isbvzw.be
  • ´╗┐ ShareDelen
  • Afdrukken