ISB-Congres Antwerpen geannuleerd

13 maart 2020

Omwille van het coronavirus wordt het congres afgelast.

Gezien de toenemende verspreiding van het coronavirus (Covid-19) wordt het ISB-Congres afgelast. Dat vond normaal plaats op 25 en 26 maart in Waagnatie Antwerpen, maar ISB volgt de maatregelen van de Nationale Veiligheidsraad om evenementen niet te laten doorgaan. We begrijpen dat dit een enorme tegenvaller is voor wie zich erop verheugd heeft, maar ieders veiligheid en gezondheid staan voorop.

ISB wil graag iedereen bedanken die alvast zijn steentje had bijgedragen om er een geslaagde editie van te maken. Mocht er een nieuwe datum gevonden worden voor het congres, hopen we opnieuw op jullie inzet en aanwezigheid. In het bijzonder willen we Sporting A bedanken, de sportdienst van congresstad Antwerpen, voor de intensieve samenwerking.

Is er een nieuwe datum voor het ISB-Congres?

ISB bekijkt of het ISB-Congres later dit jaar nog kan doorgaan, al dan niet in een alternatieve vorm.

Gaat de congresavond nog door?

Neen, ook de congresavond in Felix Pakhuis wordt afgelast.

Kan ik mijn hotelreservatie annuleren?

ISB staat niet in voor de reservatie van je overnachting tijdens het congres. Je neemt dus het beste zelf contact op met je hotel om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Mijn bedrijf zou op de bedrijvenbeurs van het ISB-Congres staan, wat nu?

Het is helaas dus niet meer nodig om je stand voor te bereiden en te komen opbouwen. ISB bekijkt volop hoe we bedrijfspartners en andere standhouders return kunnen bieden. We hopen op jullie begrip en geduld en brengen jullie zo snel mogelijk op de hoogte. Klik hier voor meer specifieke info voor ISB-bedrijfspartners en andere standhouders.

Ik zou normaal spreken/een sessie begeleiden op het ISB-Congres, wat nu?

Geen congres betekent helaas ook geen sessies en lezingen. ISB doet haar best om zo snel mogelijk contact op te nemen met de sprekers. Als het ISB-Congres op een latere datum zou doorgaan, hopen we jullie daar ook te mogen ontvangen.

Wat met andere evenementen en opleidingen van ISB de komende dagen en weken?

ISB annuleert ook alle andere opleidingen en evenementen, al zeker tot en met 3 april.