Nieuws uit het ISB-team

10 september 2020
Nieuws uit het ISB-team

We nemen afscheid van Kevin en Lore, maar verwelkomen Niels.

Niels Jansen vervoegt het team van ISB

Welkom, Niels! Niels Jansen startte begin september als nieuwe verantwoordelijke communicatie bij ISB. Hij zal onder andere instaan voor de eindredactie van het tijdschrift, het implementeren van de communicatiestrategie, het beheer van de website en het onderhouden van de ISB-kennisbank. We wensen hem veel succes.

ISB neemt afscheid van Kevin Buydts en Lore Michiels

In september nemen we afscheid van Kevin Buydts. Als stafmedewerker bij ISB bood Kevin begeleiding en ondersteuning aan de gemeenten op vlak van lokaal en regionaal sportbeleid, de meerjarenplanning en sportclubondersteuning. Daarnaast stond hij in voor de uitbouw van het communicatiebeleid van ISB. We wensen Kevin veel succes in zijn nieuwe uitdaging als directeur lokaal bestuur bij de stad Dendermonde en bedanken hem voor de fijne samenwerking. Meteen ook een sterke aanwinst voor onze ledenvereniging!

Midden augustus verliet Lore Michiels ISB voor een nieuwe uitdaging als chocolatier. Als medewerker communicatie en redactie stond ze onder meer in voor de eindredactie van het tijdschrift en het beheer van de ISB-Kennisbank. We bedanken haar ook voor de fijne samenwerking.