Freerunning in de kijker met jouw toestellen?

23 september 2014

ISB plant een keuzesessie over freerunning op de Trefdag Sportparticipatie op 4 december.

We geven de aanwezigen de kans om deze trendy sport zelf onder de knie te krijgen. Daarnaast is er tijdens de sessie freerunning ook een luik over verzekeringen, de koppeling met bestaande turnclubs en meer info over de aanleg van een oefenterreintje. Enkele basisoefeningen staan op de planning, maar ook didactische tips om deze sport over te brengen naar kinderen en jongeren.

Gezocht: turn- en oefentoestellen

Om deze keuzesessie zo goed en veilig mogelijk aan te bieden, zijn we op zoek naar een bedrijfspartner die zijn turn- en oefentoestellen voor deze hippe sporttak in de kijker wil plaatsen via een sessie op de trefdag. Heb je interesse in een samenwerking? Neem dan voor woensdag 8 oktober 2014 contact op met Piet Van der Sypt via onderstaande gegevens.

Ondersteunende partner van de Trefdag Sportparticipatie?

Wil je graag ondersteunende partner zijn van de volledige trefdag - los van de sessie rond freerunning? ISB-bedrijfspartners kunnen voor slechts 400 euro (excl. BTW) partner zijn. Bekijk de voordelen en voorwaarden en neem contact op met Piet.

De Trefdag Sportparticipatie vindt plaats op donderdag 4 december in Mechelen voor een 250-tal deelnemers. Meer info