Online kennisdeling met en door bedrijven

11 oktober 2020
Online kennisdeling met en door bedrijven

Activiteit in de kijker: Themaworkshops door en met ISB-Master Partners

Samen met een aantal van onze ISB-Master Partners hebben we een nieuw online aanbod uitgewerkt met interessante themaworkshops voor medewerkers van het lokale sportbeleid, en dit van 14 tot 23 oktober 2020.

Via deze online kennisdeling (via Microsoft Teams) kunnen bedrijven hun expertise rechtstreeks delen aan diverse actoren uit de sportsector en creeëren we zo nieuwe kansen voor onze bedrijfspartners.

Tussen 14 en 23 oktober 2020 geven 16 bedrijven online sessies over verschillende thema's en onderwerpen. We grijpen dit moment ook aan om onze partners via diverse manieren in de kijker te zetten. Partners die zich hebben geëngageerd, krijgen onder andere via de sociale media van ISB extra visibiliteit (Facebook, Twitter en LinkedIn)

Ook andere partners zetten we tijdens deze online kennisdeling in de kijker door middel van het opnemen van hun logo in de algemene presentatie (startslide).

Na deze online kennisdeling evalueren we dit initiatief met het oog op de organisatie van volgend jaar.

Benieuwd naar het aanbod dit jaar? Je vindt meer informatie op onze website.

We kijken er alvast naar uit.