Bedrijvendag 2020: een Coronaproof editie in Van Der Valk Hotel Beveren (GEANNULEERD)

11 oktober 2020

Kom naar de ISB-Bedrijvendag op dinsdag 27 oktober in het Van Der Valk Hotel Beveren

GEANNULEERD!

De ISB-Bedrijvendag wordt georganiseerd voor de ISB-Bedrijfspartners als dank voor hun steun aan ISB en ook voor nieuwe bedrijven om kennis te maken met het ISB en de commerciële mogelijkheden. De bedrijvendag vindt plaats op dinsdag 27 oktober 2020 in het Van Der Valk Hotel Beveren.

Uiteraard brengen we jullie Coronaproof samen. Daardoor is het programma wat anders dan anders. Na de toelichting van het ISB-Bedrijfspartnership 2021 kiezen we deze keer voor een uiteenzetting over tips en tricks van sociale media. Na de toelichtingen bieden we jullie een glas aan en aansluitend een etentje. Dit alles in een veilig kader.

Schrijf hier in! (uiterlijk 22 oktober 2020)
Download hier de uitnodiging in PDF

15u30 - 16u00: Onthaal

16u00 - 16u30: Werking ISB & ISB-Bedrijfspartnerships 2021

16u30 - 17u15: Creatieve concepten bedenken voor sociale media, door iLikeMedia

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie of zaak, weet dat een goede post een minutieuze puzzel is.

Communicatietrainer Brecht Vanderstraeten (iLikeMedia) heeft al een paar jaar een bijzondere hobby: de meest originele en creatieve posts op sociale media verzamelen. Daarme probeert hij ondernemers en organisaties warm te maken om origineler te communiceren dan de zoveelste oproep om in te schrijven of om één of ander product te kopen.

Tijdens deze sessie brengt Brecht een karrenvracht voorbeelden mee en legt hij uit wat die content net zo straf maakt.

17u15 - 17u45: Netwerkmoment met een drankje

17u45 - 19u00: Netwerketentje

Wilt u liever niet aansluiten bij het etentje, dan hebben we hiervoor alle begrip. U kunt dit aangeven op het inschrijvingsformulier.

Schrijf in via de agenda op onze website tegen uiterlijk donderdag 22 oktober 2020. ISB-Master Partners hebben recht op 2 gratis deelnames, ISB-Partners en nieuwe bedrijven hebben recht op 1 gratis deelname. Meer inschrijvingen zijn mogelijk mits betaling van 55 euro. Bij een no-show wordt 100% van de kostprijs aangerekend. Dit geldt ook voor gratis deelnames.