Ook last van onveilige situaties in je recreatiepark?

26 september 2016
Ook last van onveilige situaties in je recreatiepark?

VIR organiseert een overleg over veiligheid op donderdag 6 oktober 2016 in Leuven.

De zomer was druk en dat is goed. Soms was het misschien iets té druk, en dat creëert soms moeilijke momenten in de recreatiedomeinen en openluchtzwembaden.

VIR wil domeinen die te maken hebben met een veiligheidsproblematiek rond de tafel zetten om hier kennis rond uit te wisselen en verder maatregelen rond uit te werken.

We voorzien hiervoor een overleg op donderdag  6 oktober 2016 om 9u30 in het Provinciehuis in Leuven. Als voorbereiding van dit overleg bezorgden we de betrokken domeinen een bevraging (nog in te vullen tot vrijdag 30 september).

Schrijf in

VIR als partner voor je domein

Vanuit onze rol als ledenvereniging vinden we het belangrijk om domeinen met dezelfde aandachtspunten samen rond de tafel te brengen en te zoeken naar haalbare oplossingen. Op aangeven van Lieven Elst, lid van de raad van bestuur van ISB en bevoegd voor de recreatiedomeinen van Vlaams-Brabant, werd dit dan ook geagendeerd voor de hele Vlaamse sector.

Heb je zelf een recreatiedomein in de gemeente en wil je graag geïnformeerd zijn over de activiteiten van VIR, Vlaanderen is Recreatie, geef dan een seintje aan Lien Van Belle.