Vacatures in de sportsector

Je vindt hier een overzicht van vacatures in het (lokale) sportlandschap. Het gaat om jobaanbiedingen bij sportdiensten, bij andere overheidsinstanties, bij overheids- of private sportcentra of zwembaden, bij sportfederaties ... Deze vacatures worden verzameld op basis van www.vacature.bewww.jobat.be, www.vdab.bewww.sportcareers.be en meldingen van gemeenten, sportcentra, diverse instanties ...

 

Je wil een vacature bekendmaken via deze website? Bezorg je jobaanbieding aan secretariaat@isbvzw.be.

 

Ben je specifiek op zoek naar een sportlesgever voor één van je sportlessen op de sportdienst of in de sportclub, dan kan je beter terecht op www.sportlesgever.com, via de Sportvacaturedatabank van de Vlaamse Trainersschool of via Sportwerk Vlaanderen


Per vacature vind je hier respectievelijk de functie, de plaats en de uiterste sollicitatiedatum.



  • Vac: Polyvalent medewerker - Mortsel - 29.06.2018

    We zijn op zoek naar een polyvalent medewerker:

    • je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers, de scholen en de zwemclubs;
    • je staat in voor het onderhoud in het zwembad: je poetst onder andere de douches, het sanitair, de kleedkamers, de inkomhal;
    • je verricht eenvoudige administratieve taken;
    • je controleert de instelling en de uitrusting zoals de reanimatie - apparatuur;
    • je ziet toe op de naleving van de gedragsregels door de bezoekers;
    • je treedt zo nodig op bij overtreding door bezoekers;
    • je zorgt voor eerste hulp bij ongevallen;
    • je helpt bij het inrichten van activiteiten in het zwembad ingericht door de vrije tijdsdienst;
    • je houdt op bepaalde momenten de kassa open en maakt zwemtickets, beurtenkaarten en abonnementen;
    • je volgt het verbruik van de automaten bij, je vult hen bij indien nodig.

    Voorwaarden

    • arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur;
    • verloning op D-niveau aanwervingsgraad, te verhogen met aanrekening vorige dienstjaren (openbaar: onbeperkt, privé: max. 10 jaar);
    • maaltijdcheques van 6 euro;
    • 26 dagen vakantie + 12 ADV-dagen;
    • fietsvergoeding van 0.20 euro per km;
    • tussenkomst in kosten openbaar vervoer (80%);
    • aanvullend pensioenstelsel;
    • haard- of standplaatsvergoeding;
    • hospitalisatieverzekering bij een overeenkomst van min. 1 jaar;
    • aansluiting bij gemeenschappelijke sociale dienst (GSDV).

    Lees via deze link het functieprofiel dat bij deze vacature hoort.

    Solliciteren doe je uiterlijk 29 juni 2018 en enkel via deze link.

    Meer info via hr@mortsel.be.

  • Vac: Hoofdredder - Mortsel - 29.06.2018

    We zijn op zoek naar een hoofdredder (niveau D4-D5).

     

    Je oefent de taken uit van een redder, aangevuld met wat hier volgt.

    • je stuurt de redders en de zaalwachters aan, je geeft hen taken en opdrachten;
    • je coacht en motiveert je personeelsleden;
    • je bent de schakel tussen je collega’s en de infrastructuurbeheerder;
    • je bent verantwoordelijke voor de geleverde kwaliteit van de dienst;
    • je regelt het toezicht en de bewaking in het bad en het onderhoud van het zwembad;
    • je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het legionellabeheersplan en het toezichtplan;
    • je staat mee in voor de organisatie van noodoefeningen en bijscholingen;
    • je organiseert de interne communicatie binnen de dienst;
    • je staat samen met de collega van vrije tijd in voor de organisatie, opvolging, en coördinatie van sportdagen en cursussen;
    • je bent het aanspreekpunt voor scholen, clubs en lesgevers.

    Voorwaarden

    • arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur;
    • verloning op D4-niveau, te verhogen met aanrekening vorige dienstjaren (openbaar: onbeperkt, privé: max. 10 jaar);
    • maaltijdcheques van 6 euro;
    • 26 dagen vakantie + 12 ADV-dagen;
    • fietsvergoeding van 0.20 euro per km;
    • tussenkomst in kosten openbaar vervoer (80%);
    • aanvullend pensioenstelsel;
    • haard- of standplaatsvergoeding;
    • hospitalisatieverzekering bij een overeenkomst van min. 1 jaar;
    • aansluiting bij gemeenschappelijke sociale dienst (GSDV).

    Lees via deze link het functieprofiel dat bij deze vacature hoort.

    Solliciteren doe je uiterlijk 29 juni 2018 en enkel via deze link.

    Meer info via hr@mortsel.be.

  • Vac: Redder - Mortsel - 29.06.2018

    Wij zijn op zoek naar een redder:

    • je zorgt voor de veiligheid in en rond het zwembad;
    • je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers, de scholen en de zwemclubs;
    • je staat in voor het onderhoud in het zwembad: je poetst onder andere de zwembadrand, de douches, het sanitair en de kleedkamers;
    • je verricht eenvoudige administratieve taken zoals invullen logboek metingen, helpen aan de kassa;
    • je controleert de instelling en de uitrusting zoals de reanimatie - apparatuur;
    • je controleert de waterkwaliteit en meldt eventuele afwijkingen aan de coördinator;
    • je ziet toe op de naleving van de gedragsregels door de bezoekers;
    • je treedt indien nodig op bij overtreding door bezoekers;
    • je zorgt voor eerste hulp bij ongevallen;
    • je helpt bij het inrichten van activiteiten in het zwembad ingericht door de dienst vrije tijd.

    Voorwaarden

    • arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur;
    • verloning op D-niveau aanwervingsgraad, te verhogen met aanrekening vorige dienstjaren (openbaar: onbeperkt, privé: max. 10 jaar);
    • maaltijdcheques van 6 euro;
    • 26 dagen vakantie + 12 ADV-dagen;
    • fietsvergoeding van 0.20 euro per km;
    • tussenkomst in kosten openbaar vervoer (80%);
    • aanvullend pensioenstelsel;
    • haard- of standplaatsvergoeding;
    • hospitalisatieverzekering bij een overeenkomst van min. 1 jaar;
    • aansluiting bij gemeenschappelijke sociale dienst (GSDV).

    Lees via deze link het functieprofiel dat bij deze vacature hoort.

    Solliciteren doe je uiterlijk 29 juni 2018 en enkel via deze link.

    Meer info via hr@mortsel.be.

    redder

    Wij zijn op zoek naar een redder:

    • je zorgt voor de veiligheid in en rond het zwembad;
    • je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers, de scholen en de zwemclubs;
    • je staat in voor het onderhoud in het zwembad: je poetst onder andere de zwembadrand, de douches, het sanitair en de kleedkamers;
    • je verricht eenvoudige administratieve taken zoals invullen logboek metingen, helpen aan de kassa;
    • je controleert de instelling en de uitrusting zoals de reanimatie - apparatuur;
    • je controleert de waterkwaliteit en meldt eventuele afwijkingen aan de coördinator;
    • je ziet toe op de naleving van de gedragsregels door de bezoekers;
    • je treedt indien nodig op bij overtreding door bezoekers;
    • je zorgt voor eerste hulp bij ongevallen;
    • je helpt bij het inrichten van activiteiten in het zwembad ingericht door de dienst vrije tijd.

    Voorwaarden

    • arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur;
    • verloning op D-niveau aanwervingsgraad, te verhogen met aanrekening vorige dienstjaren (openbaar: onbeperkt, privé: max. 10 jaar);
    • maaltijdcheques van 6 euro;
    • 26 dagen vakantie + 12 ADV-dagen;
    • fietsvergoeding van 0.20 euro per km;
    • tussenkomst in kosten openbaar vervoer (80%);
    • aanvullend pensioenstelsel;
    • haard- of standplaatsvergoeding;
    • hospitalisatieverzekering bij een overeenkomst van min. 1 jaar;
    • aansluiting bij gemeenschappelijke sociale dienst (GSDV).

    Lees via deze link het functieprofiel dat bij deze vacature hoort.

    Solliciteren doe je uiterlijk 29 juni 2018 en enkel via deze link

    Meer info via hr@mortsel.be.

  • Vac: Hoger redder - Sportoase Schiervelde, Roeselare - asap

    Word jij onze nieuwe collega?

    Voor onze nieuwe site Sportoase Schiervelde te Roeselare,

    zijn wij op zoek naar een hoger redder.

     

    Sportoase Schiervelde biedt een uitgebreid aanbod voor iedereen!

    Zwembadencomplex met een sportbad, uitgebreide recreatiezone met wellness, spectaculaire glijbaan, fitness, groepslessen, …

     

    Functieomschrijving

    • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte
    • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid
    • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten
    • Rapportering aan de zwembadmanager

    Jouw profiel

    • Je bent in het bezit van een diploma Hoger Redder met recente bijscholing
    • Open en positieve ingesteldheid
    • Zin voor orde en netheid
    • Polyvalent , flexibel en sociaalvaardig
    • Verantwoordelijkheidszin
    • Je hebt ervaring in het geven van zwemlessen

    Wat bieden wij jou?
    Een goede verloning met extra legale voordelen en een stipte uitbetaling van je loon

    Interne en externe opleidingen om je meer expert te maken in je domein

    Een informele werkomgeving met een aanspreekbaar beleid en gedreven collega’s

    Een baan in een bedrijf dat groeit, samen bouwen we aan de toekomst

     

    Interesse?

    Stuur je CV en motivatiebrief naar jobs@sportoase.be of via het sollicitatieformulier op onze website.

    Start begin augustus.

  • Vac: LO/administratief profiel - Sportwerk Vlaanderen, regio West-Vlaanderen - 09.07.2018

    Sportwerk Vlaanderen is een waardengedreven organisatie, die expert is in de tewerkstelling van kwalitatieve sportlesgevers en ondersteuners.

    Zij treedt op als werkgever voor sportlesgevers en –ondersteuners in heel Vlaanderen en Brussel.

    Op dit moment zijn wij op zoek naar een profiel LO/ADMINISTRATIE.

    Zijn sport en administratie jouw passies, dan ben jij onze kandidaat! Solliciteer snel, dan maken we samen werk van sport!

     

    Om ons Sportwerk team te versterken zijn we op zoek naar een (m/v) LO/IT profiel.

     

    Wat staat je te wachten?
    Enerzijds

    • Begeleid je een ruime waaier aan sportdisciplines aan uiteenlopende doelgroepen op verschillende locaties regio West-Vlaanderen

    Anderzijds

    • Ondersteun je onze dienstverlening in hun dagelijkse administratie
    • Sta je in voor de voorbereiding, opmaak en opvolging van arbeidsovereenkomsten en planningen van onze lesgevers

    Wie zoeken we?

    • Je behaalde een bachelor/master LO
    • Je hebt een uitgesproken passie voor de combinatie van sport en administratie
    • Je beschikt over een gezonde dosis communicatieve skills
    • Je bent positief ingesteld en bruist van de dynamiek en het enthousiasme
    • Je bezit een rijbewijs B en een eigen wagen

    Wat bieden we aan?

    • Een voltijds contract van onbepaalde duur,
    • start: september 2018
    • Verdeling taken naargelang de nood binnen de organisatie
    • Een aantrekkelijke job met een gevarieerd takenpakket, een mooie verloning, vergoeding voor verplaatsing en extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, extra verlofdagen, laptop, …)
    • Een job met veel groeimogelijkheden en contacten binnen de sportwereld
    • Standplaats administratie: Gent

    Heb je Interesse?
    Mail uiterlijk op 9 juli 2018 je cv, motivatiebrief en diploma naar: werkenbij@sportwerk.be.
    Vermeld de referentie 2018-14 in het onderwerp van je mail.

    Geschikte kandidaten worden uitgenodigd op gesprek begin augustus 2018.

    Wens je meer informatie over de vacature?
    Contacteer Charlotte Haegeman 0483/51.50.75.

     

  • Vac: Zwembad- & Sporthalmanager - Sportoase Philipssite, Leuven - asap

    Word jij onze nieuwe collega?
    Voor Sportoase Philipssite te Leuven hebben we een vacature voor een m/v 
    Zwembad- & Sporthalmanager

     

    Sportoase Philipssite biedt een uitgebreid aanbod voor iedereen!
    Zwembadencomplex met een sportbad, instructiebad, glijbanen, wellness, groepslessen, fitness, sporthal, klimmuur, business center ...

     

    Jouw takenpakket

    • Organisatie, aansturing en controle van het personeel voor de afdelingen binnen het sportcentrum.
    • Beheer en controle van de financiële gegevens binnen het zwem- en sporthalgedeelte van het sportcentrum.
    • Uitbouwen en beheren van de eigen afdelingen.
    • Uitbouw klantenkring, evalueren en bijsturen van het aanbod en de dienstverlening van uw afdelingen met het oog op een maximale omzet en klantentevredenheid.
    • Je maakt zelf deel uit van het team en draait mee in het permanentiesysteem.

    Jouw profiel

    • Je beschikt minimum over een bachelor diploma.
    • Je bent in het bezit van een diploma Hoger Redder met recente bijscholing.
    • Je hebt ervaring in het geven van zwemlessen en sportlessen.
    • Je hebt oog voor veiligheid.
    • Je bruist van energie en bent optimistisch ingesteld.
    • Je beschikt over zowel administratieve als commerciële skills.
    • Je bent in staat je eigen prestaties en dat van je team te beoordelen.
    • Je hebt zin voor orde en netheid.

    Wat bieden wij jou?

    • Een goede verloning met extra legale voordelen en een stipte uitbetaling van je loon
    • Interne en externe opleidingen om je meer expert te maken in je domein
    • Een informele werkomgeving met een aanspreekbaar beleid en gedreven collega’s
    • Een baan in een bedrijf dat groeit, samen bouwen we aan de toekomst

    Interesse?

    Stuur je CV en motivatiebrief naar
    jobs@sportoase.be of solliciteer via het sollicitatieformulier op onze website.

  • Vac: Operationeel manager dienstverlening - Sportwerk Vlaanderen, Gent - 01.07.2018

    Wie is Sportwerk Vlaanderen, wat doen we en voor wat staan we?

    Sportwerk Vlaanderen ondersteunt en bevordert professionele tewerkstelling van de sportsector in Vlaanderen en Brussel. We willen dé referentie en pionier zijn op vlak van tewerkstelling in de sport en professionalisering van de sportsector.

     

    Onze werking laat zich samenvatten als: bewegen, geëngageerd, enthousiast, kwalitatief, respectvol, wendbaar, innovatief en bovenal menselijk. We werken mét mensen vóór mensen. Krijg jij het aangenaam warm bij deze termen en het zien van ons aanbod op sportwerk.be? Lees dan zeker verder.

     

    Wie zoeken we? Boven alles, een-enthousiaste-kwalitatieve- sportwerker (#sportwerkambassadeur), daarnaast…

     

    KERNTAKEN:

    • Aanspreekpunt voor/leiding van team dienstverlening (DV).
      • Implementatie en bewaking van het DNA en filosofie van de onderneming bij alle medewerkers – verhoogde aandacht voor het waardengericht ondernemen.
    • Verantwoordelijk voor de implementatie en uitvoering van het operationele plan/businessplan met focus op de algemene dienstverlening.
      • Invulgraad klantenaanvragen verhogen richting 100%, dit zonder interne overdruk te creëren;
      • Acties ondernemen ter bevordering van de invulling van zwarte vlekken binnen onze dienstverlening;
      • Performantie opvolgen (monitoring, analyse en rapportering);
      • Opvolgen contractuele verplichtingen en behalen servicelevels;
      • Algemeen identificeren van opportuniteiten ter verbetering van de business- resultaten, groeperen en gefilterde doorvoering van deze initiatieven.
    • Verantwoordelijk voor de teamspirit en resultaten van team DV
      • Bewaken van de sfeer, gemoedstoestand en persoonlijke situatie van de consulenten/supports. Je stimuleert de verwachte attitude bij onze ambassadeurs/lesgevers/trainers/consultants.
      • Meewerken aan de ontwikkeling van de medewerkers om te kunnen evolueren naar autonome/zelfsturende teams.
    • New business developer: vanuit je betrokkenheid bij dienstverlening detecteer je nieuwe mogelijkheden om de sportsector te professionaliseren.
    • Efficiëntie en effectiviteit optimaliseren van de integrale werking (LEAN - AGILE).
    • Lid van het management
      • Je bent de stem van jouw team, dienstverlening;
      • Je brengt de visie/beslissingen vanuit het management tot bij jouw team;
      • Je treedt op als brugfunctie tussen jouw team en de andere teams;
      • Je treedt in vitale coalitie met andere coaches en managers en bent de buffer tussen project- en proceswerking.

    PROFIEL EN NIVEAU

    • Sterke people manager / coach (voor een grote groep van diverse profielen)
      • Je kan objectiveren, stimuleren & inspireren;
      • Je bent van nature een leider en gelooft in de principes van dienend leiderschap van Laloux;
      • Je wenst resultaatgericht te werken;
      • Je kan goed om met stress;
      • Bij voorkeur geniet je 12 jaar ervaring als manager/coach;
    • Vernieuwend, met respect voor het oude.
      • Je neemt zelf initiatieven;
      • Je detecteert mogelijkheden tot optimaliseren;
    • Procesmanager
      • Je faciliteert, implementeert & bewaakt (de uniformiteit van) processen;
    • Problem solver
      • Je bent in staat om met complexe problemen, people issues & wetgeving om te gaan;
    • Sterke affiniteit met sport en tewerkstelling, en vooral de gedrevenheid om deze te verbeteren.

    KERNWAARDEN

    • Je bent wendbaar;
    • Je bent geëngageerd;
    • Je bent open en respectvol;
    • Je streeft naar kwaliteit;
    • Je bent niet alleen een teamspeler- je stimuleert ook de teamspirit- voortrekker;

    KERNDOELEN

    • Je streeft ernaar om de referentie te zijn binnen de sportsector;
    • Je durft pionieren en kan ook om met de pro's en con’s hiervan;
    • Je wil graag werken in een wendbare netwerkorganisatie, ook al vraagt dit soms meer dan de gebruikelijke 9 to 5 job.

    AANBOD

    Eerst en vooral krijg je een maatschappelijk relevante job, je hoeft zelden stil te zitten en moet al helemaal geen mantelpakje noch das dragen. We dragen bij aan jouw fitheid en verruimen jouw contacten in de sportwereld (en verder). Daarnaast vertoef je in een organisatie die jouw persoonlijke ontwikkeling en de werkvreugde van haar sportwerkers zeer belangrijk vindt.

    Het belangrijkste is gezegd, maar we geven je ook nog graag de rest van het aanbod mee:

    • Leergierige organisatie & mogelijkheid tot zelfontplooiing;
    • Vooruitstrevende managementtechnieken (reïnventing organisations) van op de eerste rij aan den lijve ondervinden en mee realiseren;
    • Mee schrijven aan het nieuwe Sportwerkverhaal (en de mogelijkheid om blijvend te vernieuwen);
    • Marktconforme verloning met bedrijfswagen;
    • Hospitalisatieverzekering;
    • Gezondheidsbeleid op het werk;
    • Groepsverzekering;
    • Maaltijdcheques;
    • Flex- en telewerk mogelijkheden (wetende dat het team van sportwerkers je fysieke aanwezigheid apprecieert en jij dat van hen);
    • Voldoende verlof;
    • Werken tussen gedreven sportwerkambassadeurs & in collegiale sfeer.

    Ben jij de man/vrouw die we zoeken?

    Bezorg je motivatie en CV voor 1 juli 2018 aan algemeen directeur Davy Callewaert, davy.callewaert@sportwerk.be.

  • Vac: Redder - Zottegem - 22.06.2018

    Het AGB van Zottegem gaat over tot de aanleg van een wervingsreserve voor de functie van redder (m/v)

    Deel- of voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur - C1 – C3

     

    Functie

    Samen met je collega-redders sta je in voor het onthaal van de zwembad- gebruikers, garandeer je hun veiligheid en streef je naar een optimale hygiënische toestand van de infrastructuur.

     

    Profiel
    Je bent een flexibele, klantvriendelijke en besluitvaardige persoonlijkheid die accuraat en alert weet te reageren onder alle omstandigheden. Je communiceert op een diplomatische maar daadkrachtige wijze.

     

    Voorwaarden

    Je beschikt over een diploma secundair onderwijs (of daarmee gelijk- gesteld), een hoger reddersbrevet van Sport Vlaanderen, de Vlaamse Trainersschool (VTS) of een gelijkwaardig getuigschrift én een bewijs van recente erkende bijscholing redder.

     

    Aanbod

    We bieden je een boeiende job met een ruime verantwoordelijkheid en een aantrekkelijk loon (bruto geïndexeerd maandsalaris van min. € 1.889,55 (0 j. ervaring) en max. € 3.458,36 (27 j. ervaring)) met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijd- cheques, fietsvergoeding en hospitalisatieverzekering. Geslaagde kandidaten worden opgenomen in een wervingsreserve van 1 jaar.

     

    Interesse?
    Tot en met 22 juni 2018 kan je online solliciteren via www.ccselect.be door je motivatiebrief, je cv, een kopie van het gevraagde diploma (secundair diploma + reddersbrevet), een bewijs van erkende bijscholing en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan 6 maand) te bezorgen.

    Bijkomende informatie kan je terugvinden op www.ccselect.be. Voor vragen kan je terecht bij jobs@ccselect.be of 02/467.35.40.

     

    Selectie
    de praktische proef wordt afgenomen op donderdag 5 juli (vanaf 14u30) en de mondelinge proef op dinsdag 17 juli (vanaf 15u00) in de Bevegemse Vijvers te Zottegem.

  • Vac: Redder - Antwerpen - asap

    Redder (zomer)

     

    Antwerpenaars hebben iets met water. Ze willen heerlijk relaxen en sporten in de stedelijke zwembaden. Die moeten dus proper en veilig zijn. Daarom zoeken de Antwerpse zwemlustigen een redder in nood. Iemand die voor hen klaarstaat wanneer zij genieten van het water.

     

    Wat doe je?

    • Je zorgt voor de veiligheid in en rond het zwembad.
    • Je bent het aanspreekpunt voor de bezoekers, de scholen en de zwemclubs.
    • Je staat in voor het onderhoud in het zwembad: je poetst onder andere de zwembadrand, de douches en de kleedkamers.
    • Je controleert de instelling en de uitrusting zoals de reanimatie-apparatuur.
    • Je controleert de waterkwaliteit en meldt eventuele afwijkingen aan de verantwoordelijke.
    • Je onderhoudt je kennis als redder door bijscholingen en persoonlijke training.

    Wat verwachten we van je?

    • Je bent in een goede lichamelijke conditie.
    • Je bent steeds alert en hebt kennis van de veiligheidsvoorschriften.
    • Je bent altijd rustig en vriendelijk, ook in onverwachte situaties, zowel tegen collega's als tegen klanten.
    • Je bent flexibel: je bent bereid om ’s avonds en in het weekend te werken.
    • Je neemt maximaal 2 weken verlof op in de periode van mei/juni tot en met september 2018.
    • Je bent iemand om op te bouwen, iemand die zich wil inzetten voor een betere stad.

    Interesse?

    Bekijk dan de volledige vacature.

     

  • Vac: Hoofd horeca - De Soeverein, Lommel - asap

    Wij zoeken een Hoofd Horeca (voltijds) te Lommel

     

    Als jij een uitdagende leidinggevende functie in de horeca zoekt, waar kan je dan beter je carrière beginnen dan bij Optisport?

     

    Wat houdt de functie in?

    Mede door je verantwoordelijkheid voor de uitvoering en coördinatie van de activiteiten in de horeca van sportpark De Soeverein, begeleid je jouw team. Je zorgt ervoor dat je horeca collega’s de behoeften en wensen van onze gasten waar kunnen maken en dat zij nog gastgerichter kunnen worden. Daarnaast overleg je regelmatig met de locatiemanager om processen binnen sportpark De Soeverein zo optimaal mogelijk te verbeteren en een optimale bedrijfsvoering te behalen.

     

    Hoe voer je de functie uit?

    Je bent een voorbeeldfiguur voor jouw horeca collega’s. Je werkt onder leiding van de Centrummanager en stuurt de horeca collega’s aan. Je geeft een goed beeld van gastgerichtheid. Je voelt aan wanneer een collega jouw advies nodig heeft, jij twijfelt niet en komt direct in actie. Je hebt minimaal een MBO werk-/ denkniveau en de diploma’s als Sociale Hygiëne en EHBO/BHV behaald. Als Hoofd Horeca zorg je ervoor dat onze ruimtes gezellig druk zijn, waarbij tegelijkertijd je gastgerichtheid nog steeds hoog in het vaandel staat. Mede door je ervaring, gastgerichtheid en oprechte interesse zorg je dat je binnen deze functie uitgedaagd wordt.

     

    Hoe ziet jouw team eruit?

    In Lommel zullen wij vanaf begin november sportpark De Soeverein voor de komende 30 jaar gaan exploiteren. Het sportpark wordt momenteel gebouwd. Het complex biedt een zwembad, een tennishal en een uitgebreide brasserie met terras. Het sportcentrum zal een centrale rol vervullen als ontmoetingsplek voor tennissers in de tennishal en op de buitenterreinen, zwembadbezoekers, atleten van de atletiekclub, bezoekers aan de speeltuin en alle andere sporters en recreanten in sportpark De Soeverein. De brasserie vormt de spil van het gehele sportpark, waar iedere bezoeker terecht kan voor een hapje of drankje, kan ontspannen op de terrassen en kinderen kunnen spelen in het spray park.

    Optisport heeft 2.300 collega’s door heel Nederland en België, in de diverse sport- en leisurecentra, zoals zwembaden, ijsbanen en fitnessaccommodaties. Op jouw locatie werk je onder de Centrummanager. Wij staan onder andere voor betrokkenheid, innovatie en plezier. Dit vinden wij de basis voor een veilige werkomgeving, waar wij onze gasten met trots en een glimlach ontvangen.

     

    Wat bieden wij?

    Een job met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een dynamische en uitdagende werkomgeving. U heeft de mogelijkheid om uw kwaliteiten in deze veelzijdige en zelfstandige functie verder te ontwikkelen en volop ruimte voor eigen initiatieven.

     

    Ben je nieuwsgierig?

    Wij ook naar jou. Stuur je motivatiebrief en cv naar solliciteren@optisport.nl met in de onderwerp regel het vacaturenummer 2018146. Je kunt ook bellen met Operationeel Manager, Oscar Schewe, om nog meer te weten te komen over de functie en Optisport via 088-2057777.

     

    Bezoekadres

    Sportveldenstraat 15, 3920 Lommel

     

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

  • Vac: Hoofd zwembad - De Soeverein, Lommel - asap

    Wij zoeken een Hoofd Zwembad (voltijds) te Lommel.

     

    Als jij een uitdagende leidinggevende functie in het zwembad zoekt, waar kan je dan beter je carrière beginnen dan bij Optisport!

     

    Wat houdt de functie in?

    Met jouw aansturing rondom het zwembad van sportpark De Soeverein weten jouw collega’s elke dag weer met plezier te werken. Door jouw aandacht voor de gast zie jij meteen waar de wensen en behoeften liggen bij onze gasten. Wanneer een collega jouw begeleiding, coaching en hulp nodig heeft, kom jij meteen in actie. Hierdoor vormen jullie samen een team dat oog heeft op veiligheid, hygiëne en gastgerichtheid.

     

    Hoe voer je de functie uit?

    Jij stuurt je collega’s van het zwembad aan, hierdoor zorg jij voor veiligheid en gastgerichtheid rondom het zwembad. Als gasten vragen hebben, weet jij ze zo goed mogelijk te helpen.

    Regelmatig overleg je met jouw manager, houd je intakegesprekken, functioneringsgesprekken en maak je de fijnste werkroosters voor je collega’s rondom het zwembad. Doordat je de Optisport zwemtest (reddend zwemmen) jaarlijks doet kan jij je functie nog beter uitvoeren.

     

    Hoe ziet jouw team eruit?

    In Lommel zullen wij vanaf begin november sportpark De Soeverein voor de komende 30 jaar gaan exploiteren. Het sportpark wordt momenteel gebouwd. Het complex biedt een zwembad, een tennishal en een uitgebreide brasserie met terras. Het sportcentrum zal een centrale rol vervullen als ontmoetingsplek voor tennissers in de tennishal en op de buitenterreinen, zwembadbezoekers, atleten van de atletiekclub, bezoekers aan de speeltuin en alle andere sporters en recreanten in sportpark De Soeverein. De brasserie vormt de spil van het gehele sportpark, waar iedere bezoeker terecht kan voor een hapje of drankje, kan ontspannen op de terrassen en kinderen kunnen spelen in het spray park.

    Optisport heeft 2.300 collega’s door heel Nederland en Belgie, in de diverse sport- en leisurecentra, zoals zwembaden, ijsbanen en fitnessaccommodaties. Op jouw locatie werk je onder de Centrummanager. Wij staan onder andere voor betrokkenheid, innovatie en plezier. Dit vinden wij de basis voor een veilige werkomgeving, waar wij onze gasten met trots en een glimlach ontvangen.

     

    Wat bieden wij?

    Een job met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een dynamische en uitdagende werkomgeving. U heeft de mogelijkheid om uw kwaliteiten in deze veelzijdige en zelfstandige functie verder te ontwikkelen en volop ruimte voor eigen initiatieven.

     

    Ben je enthousiast?

    Stuur je motivatiebrief en cv naar solliciteren@optisport.nl met in de onderwerp regel het vacaturenummer 2018145. Je kunt ook bellen met Operationeel Manager, Oscar Schewe, om nog meer te weten te komen over de functie en Optisport via 088-2057777.

     

    Bezoekadres

    Sportveldenstraat 15, 3920 Lommel

     

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

  • Vac: Centrummanager - Optisport - asap

    Wij zoeken een Centrummanager (Voltijds)

     

    Je bent het visitekaartje van de locatie. Je zorgt voor een fantastische gastbeleving met gemotiveerde medewerkers. Je pakt elke uitdaging aan en treedt graag naar buiten.

     

    Wat houdt de functie in?

    Je zorgt voor een gastgerichte, goed draaiende locatie met enthousiaste medewerkers met een grote glimlach. Je bent eindverantwoordelijk voor de gehele locatie: van de begroting, HR, administratie, commerciële acties tot de operationele uitvoering hiervan. Je vertaalt het Optisport beleid richting de locatie. Je motiveert jouw team en zorgt dat er meer omzet wordt gegenereerd.

     

    Hoe voer je de functie uit?

    Door je bachelor werk- en denkniveau en je werkervaring in vorige leidinggevende functies inspireer je je collega’s door oprechte interesse en voorbeeldgedrag. Je ziet kansen voor de locatie en handelt hier direct naar. Je bent kritisch naar je collega’s en jezelf wanneer dat nodig is, maar trakteert ook op taart als er een top prestatie is geleverd. Bij gesprekken met de stad, verenigingen en gasten ben je een goede gesprekspartner en weet je politieke processen te doorzien. Je kunt in deze gesprekken en in gesprekken met je manager en directie op strategisch niveau denken en schakelen.

    Je bent een alleskunner toch? Maar als je iets niet weet, dan durf je hulp te vragen en weet je de weg te vinden naar je collega’s op één van de andere 350 locaties of op het hoofdkantoor in Tilburg.

     

    Hoe ziet je team eruit?

    Je hebt 2.300 collega’s door heel Nederland en België, in de diverse sport- en leisurecentra, zoals zwembaden, ijsbanen en fitnessaccommodaties. Wij staan onder andere voor betrokkenheid, innovatie en plezier. Dit vinden wij de basis voor een veilige werkomgeving, waar wij onze gasten met trots en een glimlach ontvangen.

     

    Hoe brengen wij je in beweging?

    • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
    • 20% korting op Optisport sportproducten voor jou en je gezin bij alle Optisport locaties;
    • Optisport Academy biedt kansen voor verdere ontwikkeling. Bijvoorbeeld een Management Development traject;
    • Gastgerichtheidspel samen met je collega’s spelen bij de jaarlijkse introductiedag voor alle nieuwe collega’s;
    • Jaarlijks Optisport feest met alle collega’s;
    • De best presterende locaties gaan een geheel verzorgd weekend naar het buitenland;
    • Reiskostenregeling;
    • Incentive (winstdeling)regeling voor alle medewerkers;
    • Tot slot hebben we een goede pensioenregeling en kun je daarnaast op vrijwillige basis gebruik maken van diverse verzekeringen en voorzieningen.

    Ben je nieuwsgierig?

    Wij ook naar jou! Stuur je cv en sollicitatie naar solliciteren@optisport.nl met in de onderwerp regel het vacaturenummer 2018140. Je kunt ook bellen met Oscar Schewe, Operationeel Manager om nog meer te weten te komen over de functie en Optisport via 088-2057777.

     

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

  • Vac: Redder - Rozebroeken - asap

    Sinds 2012 is Lago Gent Rozebroeken een gevestigde waarde in Gent en omgeving als toonaangevend sport-en recreatiecentrum. Met een sportief aanbod: een 50m-bad, de zwemacademie en verschillende aquasporten en een recreatief aanbod: een familievriendelijk recreatiebad met wellnessfaciliteiten en een gastronomisch aanbod: een brasserie met terras en een zwemmersterras, en een uitgebreide sportaccommodatie

    Het centrum wordt in een PPS-formule geëxploiteerd: een samenwerking tussen enerzijds publieke partners, de stad Gent en Farys, anderzijds Lago Group met als aandeelhouders 6, in zwembaden gespecialiseerde, bedrijven.

     

    Wij zoeken nog bijkomende redder m/v : In deze uitdagende job in een boeiende omgeving, krijg je de mogelijkheid om dit project met Europese dimensie samen met je collega’s verder te laten groeien.

     

    De functie

    • Je rapporteert aan de verantwoordelijke, die op zijn beurt rapporteert aan de Centrummanager;
    • Je staat in voor het onthaal van de bezoekers en ziet erop toe dat de hygiënenormen worden toegepast;
    • Je houdt toezicht op de verschillende zwem- en recreatiezones vanuit de observatieposten;
    • Je gaat na of de veiligheidsvoorschriften nageleefd worden door de bezoekers, maar ook door andere collega’s;
    • Je ziet erop toe dat het materiaal van het centrum gerespecteerd wordt;
    • Indien nodig, onderneem je actie opdat bovenstaande punten nageleefd worden;
    • Je dient bij een ongeval eerste hulp toe en volgt bij ernstige verwondingen de door Lago opgemaakte interne procedures op;
    • Je treedt op in noodgevallen volgens de Lago (nood)procedures;
    • Bezoekers kunnen je aanspreken met vragen en bent bereid hen op een klantgerichte manier verder te helpen;
    • Je staat mee in voor de netheid rond het zwembad, de vestiaires en het sanitair in het zwembadgedeelte en zorgt mee voor het onderhoud van de binnen- en buitenzwembaden met het juiste materiaal dat ook op een correcte manier mee door jou wordt onderhouden;
    • Je meldt technische problemen aan de nodige personen;Je neemt op regelmatige basis deel aan de teamvergaderingen georganiseerd door de Hoofdredder;
    • Je neemt actief deel aan de regelmatig georganiseerde oefenmomenten en aan de nodige opleidingen/bijscholingen;
    • Je verdiept je in de werking van onderhoudsproducten, -machines en procedures;
    • Je wordt in je taken ondersteund door de verantwoordelijke.

    Het profiel

    • Je bezit een diploma Hoger Redder en bent in orde met de wettelijke jaarlijkse bijscholingen;
    • Een goede kennis van EHBO/reanimatietechnieken is vanzelfsprekend;
    • Je hecht veel belang aan dynamiek, orde en netheid;
    • Je weet op een geconcentreerde manier te werken;
    • Je bent klantgericht, alert en stressbestendig, je weet in drukke momenten je kalmte en het overzicht te bewaren;
    • Je bent een teamplayer;
    • Je bent communicatief sterk, weet assertief maar beheerst en respectvol op te treden;
    • Je bent plichtsbewust en hebt zin voor verantwoordelijkheid;
    • Je draagt begrippen als service en klantgerichtheid hoog in het vaandel;
    • Je wenst te werken in een 6-dagen systeem met een variabel uurrooster;
    • Je woont in Gent of omstreken.

    Ons aanbod

    • Wij bieden jou een uitdagende job met ruime verantwoordelijkheid en sociale contacten in een sportieve en dynamische omgeving;
    • Door het ruime takenpakket en de steeds wisselende belangstelling en evenementen is er een grote variatie aan taken;
    • We werken met een rotatiesysteem om de concentratie te bevorderen;
    • Het salarispakket is conform de loonvoorwaarden in het paritaire comité 333, aangevuld met extralegale voordelen;

    Interesse ?

    Wil je meer info over Lago Gent Rozebroeken? Neem dan zeker een kijkje op onze website http://www.lagogent.be/of op onze Facebookpagina www.facebook.com/lagogentrozebroeken

    Heb je nog vragen over deze vacature? Aarzel niet om een mailtje te sturen naar eveline.balliu@lago.be

     

    Wil je solliciteren voor deze functie? Klik dan op de volgende link:

    http://lago.talentfinder.be/index.aspx en vergeet niet je CV bij te voegen. Wij laten je dan zo snel mogelijk iets weten!

  • Vac: Redders - Plopsaqua, De Panne - asap

    Plopsaqua De Panne is opzoek naar redders (m/v)!

     

    Takenpakket:

    • Je garandeert de veiligheid van alle bezoekers in Plopsaqua;
    • Je bent verantwoordelijk voor de hygiëne, netheid en het vlotte verloop in het waterpark;
    • Je komt terecht in een enthousiast reddersteam.

    Profiel:

    • Je bent vlot in de omgang, klantvriendelijk en exibel naar uren toe;
    • Werken in het weekend en op feestdagen vormt geen probleem voor jou;
    • Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels;
    • Je bent in het bezit van een reddersdiploma.

    Heb je interesse in de afwisselende en uitdagende job? Solliciteer!

    http://www.plopsaqua.be

    De Pannelaan 68, 8660 De Panne

    T. 058/42.98.52

    team@plopsa.be

  • Vac: Zwembadcoördinator - Geraardsbergen - asap

    Recreatiedomein De Gavers, Oost-Vlaanderen is opzoek naar een zwembadcoördinator

     

    Omschrijving van de functie

    • Doel van de functie
      • Leiden van de dienst (zwembad, strand en schoolsportdagen) en de veiligheid van de dienst garanderen.
    • Resultaatsgebieden
      • Instaan voor de operationele leiding van de dienst (zwembad, strand en schoolsportdagen) op een efficiënte wijzeVorm geven aan de inhoudelijke werking van de dienst (zwembad, strand en schoolsportdagen)

    Takenpakket

    • Je stuurt je personeelsleden en geeft taken en opdrachten.
    • Je coacht en motiveert je personeelsleden.
    • Je bent de schakel tussen je personeelsleden en de directie.
    • Je bent eindverantwoordelijke voor de geleverde kwaliteit van de dienst.
    • Je bent verantwoordelijk voor de kassaontvangsten van het Gaversbad en de overdrachten ervan aan de boekhouding.
    • Je bent het aanspreekpunt voor de horecaconcessionaris bij dagdagelijkse problemen.
    • Je regelt het toezicht en de bewaking in het bad en op het strand en het onderhoud van de infrastructuur.
    • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het legionellabeheersplan en het toezichtsplan.
    • Je staat mee in voor de organisatie van noodoefeningen en bijscholingen.
    • Je organiseert de interne communicatie binnen de dienst.
    • Je neemt actief deel aan de coördinatievergaderingen binnen de directie.
    • Je blijft op de hoogte van evoluties in je werkdomein en vertaalt nieuwe ontwikkelingen in concrete acties.
    • Je ziet erop toe dat de medewerkers hun taken verrichten volgens de deontologische code en met oog voor de wmd-instructies.
    • Je bent het aanspreekpunt en staat samen met de animator-promotor en de administratief medewerker in voor de organisatie, opvolging, en coördinatie van sportdagen.
    • Je staat in voor de verslaggeving van het dienstoverleg.
    • Je staat in voor de dagdagelijkse opvolging van het onderhoudscontract totale waarborg van het Gaversbad en het strandsanitair.

     

    Profiel

    • Kennisniveau
      • Je hebt kennis van de regelgeving die van toepassing is op je werkterrein (Vlaremwetgeving, KB Speeltuigen, …)
      • Je hebt basiskennis van ICT toepassingen
    • Zelfstandigheidsniveau
      • Je bent in staat om op een zelfstandige manier de dienst te leiden.
      • Je kan eigen acties initiëren zowel op beleidsvoorbereidend als beleidsuitvoerend vlak.
      • Je neemt zelf snelle en efficiënte beslissingen in noodsituaties.
    • Communicatief niveau
      • Je bent zowel mondeling als schriftelijk in staat om een boodschap duidelijk, volledig en overtuigend over te brengen.
      • Je kan je communicatie goed afstemmen op elke afzonderlijke situatie.
      • Je hebt oog voor discrete communicatie.Je bent in staat om een vergadering te leiden.
    • Ervaringsniveau
      • Ervaring op het vlak van leidinggeven strekt tot aanbeveling.
    • Andere
      • Je bent bereid om, wanneer de dienst het vereist, te werken tijdens avonden en weekends.
      • Je bent bereid om bijkomende opleidingen te volgen.

    Heb je interesse? Meer informatie vind u in de infobundel.

  • Vac: Jobstudent-redder - Meise - asap

    Gemeentebestuur Meise is op zoek naar een jobstudent (m/v) voor het zwembad “De Wauwer”

     

    Samen met een gebrevetteerde redder hou je toezicht op de baders in het zwembad. Kleine onderhoudstaken behoren ook tot je takenpakket.

    Ben je flexibel ? Beschik je over een hoger reddersbrevet BLOSO? Ben je minstens 18 jaar oud? Ben je beschikbaar in juli en augustus 2018?

     

    Stel je dan kandidaat !!

     

    Solliciteren kan door de personeelsdienst een e-mail te sturen of te bellen: personeel@meise.be of 02/892.20.70.

    Daarbij vragen wij uw CV en een kopie van uw hoger reddersbrevet mee te versturen.

     

    Hopelijk tot snel !!

  • Vac: Jobstudenten redder schoonmaak buffetmedewerker - Evergem - asap

    De sportdienst van de gemeente Evergem is opzoek naar 2 jobstudenten redder schoonmaak buffetmedewerker van 6 juli tot en met 5 augustus 2018.

     

    Korte functieomschrijving

    Als redder schoonmaak buffetmedewerker sta je samen met jouw collega’s in voor het onderhoud van de sportaccommodatie, de bediening in de cafetaria, de inning van de inkomgelden en de veiligheid van de gebruikers van het zwembad en de sporthal.

     

    Profiel

    • je komt in aanmerking om aangesteld te worden met een studentenovereenkomst
    • je bent minimaal 18 jaar op datum van indiensttreding
    • je bent op het moment van indiensttreding in het bezit van een geldig reddersbrevet/reddersdiploma en/of geldig bijscholingsgetuigschrift hoger redder
    • je bent een teamplayer en werkt graag samen met anderen
    • je kan zelfstandig werken
    • je hebt oog voor veiligheid en voert de opgelegde taken kwaliteitsvol uit

    Periode

    van 6 juli tot en met 5 augustus 2018

     

    Uurrooster

    Je werkt 38 uren per week volgens een variabel uurrooster met regelmatig avond- en weekendwerk.

     

    INFORMATIE UIT DE RECHTSPOSITIEREGELING

    ALGEMENE TOELATINGS- EN AANWERVINGSVOORWAARDEN

    • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie
    • de burgerlijke en politieke rechten genieten
    • medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie
    • voldoen aan de vereiste over de taalkennis

    Verloning en bijkomende voordelen

    Het minimum bruto maandloon bedraagt 1.897,91 euro voor een voltijdse (38/38) functie.

     

    Het Gemeentebestuur biedt haar jobstudenten:

    • vergoeding openbaar vervoer voor het woon-werkverkeer (terugbetaling sociaal abonnement)
    • fietsvergoeding voor het woon-werkverkeer (0,23 cent/km)

    Selectieprocedure

    De selectie bestaat uit een sollicitatiegesprek die de motivatie, de belangstelling en de inzetbaarheid van de kandidaten peilt.

    De datum van het gesprek wordt later meegedeeld.

     

    Hoe solliciteren?

    Solliciteren kan door het inschrijvingsformulier samen met jouw geldig reddersbrevet/reddersdiploma en/of een geldig bijscholingsgetuigschrift hoger redder te bezorgen aan de Dienst Personeel.

     

    Dit kan:

    • per post gericht aan de Dienst Personeel, Fortune De Kokerlaan 11, 9940 Evergem
    • door persoonlijk af te geven (eventueel tegen ontvangstbewijs) aan de baliemedewerkers van het Administratief Centrum Gemeentehuis, Fortune De Kokerlaan 11, 9940 Evergem
    • per e-mail naar personeel@evergem.be met duidelijke vermelding "kandidatuur vakantiejob redder schoonmaak buffetmedewerker Dienst Sport"

     

     

  • Vac: Arbeider-redder - Leuven - asap

    Tofsport is de sportdienst van de stad Leuven en stelt sportinfrastructuur ter beschikking, ondersteunt Leuvense sportverenigingen en organiseert sportevenementen. En wij zijn opzoek naar een arbeider-redder.

     

    Wat houdt de job in?

    • Je staat in voor de veiligheid van de gebruikers en bezoekers van de Leuvense stedelijke zwembaden te Kessel-Lo en Wilsele door toezicht te houden op de activiteiten in en rond het zwembad.
    • Je zorgt voor het onderhoud van de sportaccommodaties: de sporthal, het zwembad, de kleedkamers, het sanitair, …
    • Je onderhoudt de buitenterreinen en maakt de voetbalvelden speelklaar.
    • Avondwerk en weekendwerk behoren tot je takenpakket.

    Meer informatie vind je in de functiebeschrijving.

     

    Wat verwachten we van jou?

    • Je bent in het bezit van een hoger reddersdiploma, afgeleverd door de Vlaamse Trainersschool (voorheen BLOSO – LCK) en je beschikt over een geldig bijscholingsattest (recenter dan 1 jaar).
    • Je bent in het bezit van een rijbewijs B (uiterlijk op het moment van de aanstelling).

    Wat bieden we jou?

    • Tijdelijk contract van 4 maanden (mogelijks verlengbaar).
    • Je verdient tussen 1.854,69 en 2.551,94 euro per maand voor een voltijdse functie. Voor de loonberekening nemen we werkervaring bij de overheid volledig over en relevante beroepservaring uit de privésector voor maximaal 10 jaar.
    • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
    • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer van en naar het werk, 35 vakantiedagen per jaar voor een voltijdse functie (afhankelijk van je prestaties in het voorgaande jaar), ...

    Hoe solliciteren?

    Je sollicitatie bestaat uit:

    • Een motivatiebrief (met vermelding vanaf wanneer je beschikbaar bent)
    • Je cv
    • Een kopie van je reddersdiploma en geldig bijscholingsattest

    Je kan solliciteren:

    • Per e-mail via sollicitaties@leuven.be (max. 8 Mb, je ontvangt onmiddellijk een bevestiging per e-mail)
    • Door afgifte aan de onthaalbalie van het stadskantoor (onderteken een ontvangstbewijs)
    • Per post: Stad Leuven, College van burgemeester en schepenen - Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven

    Hoe verloopt de selectie?

    Na een eerste screening op basis van cv en motivatiebrief nodigen we enkele kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek.

  • Vac: Redder - Lago Kortrijk en Zwevegem - asap

    Redders gezocht

    Hou jij van sociaal contact en kan je goed overweg met verantwoordelijkheid? Beschik je bovendien over een hoger reddersbrevet of ben je gemotiveerd om het te behalen? Dan ben JIJ de collega die we zoeken!

     

    Wie zijn wij?

    De place to be om een dagje op een tropische bestemming te vertoeven vindt u terug in de regio Kortrijk. Vanaf het zomerseizoen 2018 biedt Lago op diverse plaatsen in de regio de ideale mogelijkheid tot deze ontspanning. Abdijkaai in Kortrijk en het nieuwe zwembad- en fitnesscomplex, LagoClub Fitpunt te Zwevegem bieden de optimale kans tot ontspanning, plezier en het zalige vakantiegevoel. Om dit fantastische gevoel te creëren hebben wij U nodig!

     

    De diverse zwembaden wordt in PPS-formule geëxploiteerd: een samenwerking tussen publieke partners de stad Kortrijk en gemeente Zwevegem, en privé partner Lago, gespecialiseerd in de uitbating van zwemparadijzen op verschillende plaatsen in België.

     

    Zin om enkel in de zomer te werken of liever een hele loopbaan te ontwikkelen? Ga je liever voltijds, deeltijds of als jobstudent aan de slag? Geen probleem! Bij Lago kan dat allemaal! Als flexibele werkgever zoeken wij samen met jou naar de optimale samenwerking.

     

    Wie ben jij?

    Reactievermogen

    Als redder ga je op een geconcentreerde manier aan de slag en is er een constante ‘focus on the job’ mentaliteit.

     

    Expertise

    Je bezit een diploma ‘hoger redder’ en je bent in orde met de wettelijke jaarlijkse bijscholingen. Niet in het bezit van dit diploma? Geen probleem! Wij voorzien een opleiding zodat jij vlekkeloos aan de slag kan! Ook een goede kennis van EHBO/reanimatietechnieken is vanzelfsprekend om optimale hulpverlening toe te kunnen dienen.

     

    Discipline

    Samenwerken kent voor jou geen grenzen, als teamplayer ga jij plichtsbewust, en met zin voor verantwoordelijkheid, aan de slag in een enthousiast en gemotiveerd team.

     

    Dapper

    Je gaat dapper aan de slag in een 6-dagen systeem met een variabel uurrooster.

     

    Effectief

    Misnoegde bezoekers vormen geen probleem voor jou. Vriendelijk, klantgericht en alert ga je alle problemen uit de weg en zorg je voor een optimale beleving voor alle klanten. Je bent assertief en respectvol. Bij drukke momenten blijf je de kalmte zelve en ga je stressbestendig aan de slag.

     

    Representatief

    Als dynamisch persoon vind je orde en netheid van groot belang. Communicatief, assertief en respectvol te werk gaan met collega’s en bezoekers zijn je sterkste punten waar je begrippen als service en klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt.

    Elke dag vertrek je met een glimlach naar het werk.

     

    Wat ga je doen?

    Eerst en vooral observeer je of de veiligheidsvoorschriften worden nageleefd en het materiaal wordt gerespecteerd, je grijpt in waar nodig. Vanuit verschillende observatieposten hou je toezicht op de aanwezige zwem- en recreatiezones. Bij noodgevallen volg je de interne procedurs op en dien je indien nodig eerste hulp toe. Ten tweede sta je in voor het onthaal van de bezoekers en zie je erop toe dat de hygiënenormen worden toegepast. Verder ben je ook een aanspreekpunt voor de bezoekers en je helpt deze op een vriendelijke en klantgerichte manier verder wanneer ze vragen hebben. Ten slotte ben je mede verantwoordelijk voor de netheid in het zwembad en sta je mee in voor het onderhoud van de baden, waar je bij problemen de juiste personen contacteert.

     

    Om optimaal te kunnen werken verdiep je je in de werking van onderhoudsproducten, -machines en procedures. Ook ga je regelmatig in overleg met collega’s en de verantwoordelijke van de reddersploeg waar je aan rapporteert over verschillende aspecten. Je wordt in je taken ondersteund door de verantwoordelijke en de rest van het team.

     

    Wat bieden wij?

    Je komt terecht in een dynamisch en sportief team waar collegialiteit centraal staat. We vinden een bijzonder goede werksfeer belangrijk en zetten hier optimaal op in. Ook de omgeving is aangenaam om in te vertoeven. Door het ruime takenpakket en de vele evenementen wordt de job gekenmerkt door variatie. Bovendien werk je in een rotatiesysteem, wat zorgt voor nog meer afwisseling en een verbeterde concentratie. Het loonpakket is conform de loonvoorwaarden in het paritaire comité 333 aangevuld met extralegale voordelen en weekendpremies.

     

    Meer info of interesse?

    Wil je meer info over Lago? Neem dan zeker een kijkje op onze website http://www.lago.be/

     

    Wil je solliciteren voor deze functie? Ga naar: http://lago.talentfinder.be/index.aspx

     

  • Vac: Sportlesgever - Sportwerk Vlaanderen - asap

    Ben jij een zelfstandige sportlesgever? Sportwerk wil graag met je connecteren!

     

    Wie is Sportwerk?

    Sportwerk Vlaanderen is expert in de tewerkstelling van kwalitatieve sportlesgevers en –ondersteuners en treedt op als werkgever in heel Vlaanderen en Brussel.

    Op vraag van de klant gaan wij in de betreffende regio op zoek naar kwalitatieve lesgevers om verschillende opdrachten (lessenreeksen, sportkampen en –dagen) in te vullen. Kortom is het ons doel om de professionele tewerkstelling van de sportsector in Vlaanderen en Brussel te ondersteunen en te bevorderen.

     

    Bekijk zeker ook eens onze infomercial en promofilmpje;

     

    Waarom zelfstandigen?

    De markt is in beweging. De klantenvraag is, door die bewegende markt, zeer divers geworden. Sportwerk wil mee evolueren en zich aanpassen aan de klantenvraag.

    Bij Sportwerk streven we naar diversificatie van ons aanbod én 100% invullingsgraad. Om deze doelstellingen te behalen zijn we op zoek naar kwalitatieve lesgevers.

     

    Wie zoeken wij?

    Omdat Sportwerk dé connector wil worden leggen we een database aan van competente, gediplomeerde/gecertifieerde sportlesgevers op zelfstandige basis voor het geven van sportlessen tegen een markconforme prijs.

     

    Connecteren?

    Heb je interesse om als zelfstandige sportlesgever aan de slag te gaan bij Sportwerk Vlaanderen?

    Teken dan in op onze databank door een mailtje met jouw CV, tarief/uur en discipline te sturen naar charlotte.haegeman@sportwerk.be

     

    Of meld je aan via onze SportwerkAPP

  • Vac: Eventmanager - Kessel-Lo - asap

    Triatlon Vlaanderen is op zoek naar een eventmanager om het team te vervoegen. De eventmanager is eindverantwoordelijk voor de officiële wedstrijdkalender en de daarbij horende wedstrijdcompetities. Je coördineert alles wat betreft wedstrijdaanvragen, timing, officials, reglementen, competities & ranking en je tilt de dienstverlening van Triatlon Vlaanderen naar een hoger niveau. Ga de uitdaging aan en stippel het triatlonbeeld mee uit in Vlaanderen. Zet in op innovatie, beleving en het verlagen van de instapdrempel om de triatlon- en multisport te laten floreren.

     

    Je hebt reeds bewezen een organisatorisch talent te zijn en je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent vertrouwd met het gebruik van office en sociale media. Passie voor de triatlonsport wordt verondersteld, een opleiding of ervaring in (sport)marketing een pluspunt.

     

    Voor meer info en voorwaarden kan je terecht bij directeur@triatlon.vlaanderen / 0472/075.290.

  • Vac: Product manager zwembad Benelux- Optisport, Tilburg - asap

    Wij zoeken een Product Manager Zwembad.

     

    Voel jij je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, verbetering, uitvoering en implementatie van het marketingbeleid rondom het segment Zwemmen? Vind je het een uitdaging om het optimale zwembad te creëren? Begin dan bij Optisport!

     

    Wat houdt de functie in?

    Je signaleert de trends in de leisure-markt in het algemeen en de zwembadbranche in het bijzonder. Daarin vorm je een goed beeld van de sterke punten van de Optisport zwemgelegenheden en ontwikkel je visie hierop. Je maakt en houdt de producten meetbaar en ontwikkelt onderscheidende concepten. Je onderhoudt het aanbod van 32 zwemprogramma’s op basis van de input van onze 500 zweminstructeurs. Je zorgt voor een verdere uitbouw van het bezoekersaantal en een hogere klantwaardering. Verder harmoniseer je de zwemgelegenheden tot een landelijk herkenbare keten met toegevoegde waarde. Je bent naast het bouwen van concepten bezig met het bedenken van campagnes en acties om de concepten te ondersteunen. Dit doe je in afstemming met de zwembad verantwoordelijke Locatie Managers en Teamleiders. Je neemt ze mee in de uitwerking en jouw enthousiasme.

     

    Hoe voer je de functie uit?

    Naast een afgeronde HBO opleiding richting sport, recreatie en/of marketing heb je minimaal vier jaar relevante werkervaring. Het is een must om zwembadervaring te hebben en een pré om in het bezit te zijn van een Nima diploma. Je bent organisatorisch sterk, hebt uitstekende mondelinge- en schriftelijke vaardigheden en bent creatief. Je ontwikkelt nieuwe activiteiten en arrangementen die waarde toevoegen aan de zwembadgelegenheden, rekening houdend met de verschillende doelgroepen. Je bent een echte teamplayer en hebt oog voor onze bestaande en nieuwe gasten. Daarnaast onderhandel je en onderhoud je relaties met diverse partners en leveranciers voor een succesvolle samenwerking. In deze functie ben je continu bezig met groei en herkenbaarheid. Je standplaats is het hoofdkantoor in Tilburg, maar je bezoekt minimaal drie dagen per week de verschillende partners, leveranciers en ruim 60 binnenbaden en 27 buitenbaden door heel Nederland en Vlaanderen.

     

    Wie zijn je collega’s?

    Optisport Exploitaties is een toonaangevende en innovatieve exploitant in de sport-, recreatie-, cultuur- en welzijnbranche. We zijn marktleider in het ontwikkelen en beheren van sport- en leisure accommodaties, zoals: zwembaden, sporthallen, ijsbanen en fitnessaccommodaties. Je hebt 2.000 collega’s, verdeeld over 350 accommodaties in 75 gemeentes door heel Nederland en België.

    De merkwaarden van Optisport zijn Verantwoordelijk, Ondernemend en Gastgericht.

    Binnen Optisport zijn er drie afdelingen die zich richten op Commercie:

    • Business Development: de Business Consultants zijn onder meer verantwoordelijk voor het realiseren van new business (aanbestedingstrajecten), in de Benelux.
    • Marketing & Communicatie werkt aan de merkbeleving van: het bedrijf Optisport, haar producten en diensten en de in- & externe communicatie.
    • Product Management: bestaande uit verschillende Product Managers die verantwoordelijk zijn voor hun productgroepen binnen Optisport zoals Zwemmen en Horeca.

    Hoe brengen wij jou in beweging?

    • Marktconform salaris;
    • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen per jaar;
    • Een leaseauto;
    • 20% korting op Optisport sportproducten voor jou en je gezin bij alle Optisport locaties;
    • Optisport Academy biedt kansen voor verdere ontwikkeling;
    • Verschillende events met je collega’s;
    • Incentive (winstdeling)regeling voor alle medewerkers.

    Ben je nieuwsgierig?

    Wij ook naar jou! Stuur je cv en sollicitatie naar solliciteren@optisport.nl met in de onderwerpregel het vacaturenummer 2018006. Je kunt ook bellen met Commercieel Directeur, Roger van Meer, om nog meer te weten te komen over de functie en Optisport via 088/20.57.777.

    Bezoekadres

    J. Asselbergsweg 1, 5026 RP Tilburg.

  • Vac: Supply Lifeguard - The British School of Brussels - asap

    The British School of Brussels is looking for Supply Lifeguards to cover absences and during events.

     

    Job description

    • Maintain a continuous attention and an eagle-eyed view on the safety of the swimmers,
    • Administer efficient and adequately first aid with high level equipment, incl. AED.
    • Correct risk assessment, respond appropriately to drowning signs to perform rescue duties or to lead evacuation as mandated in the emergency plan.
    • Ensure pool hygiene and well-functioning of pool systems.
    • Ensure internal swimming pool procedures are being followed
    • Conduct daily inspections of pool installations, water quality as required by VLAREM and BSB SOP’s and all associated paperwork
    • Logistic tasks in and around the pool (e.g. assist in the preparation and operation of events and activities including the assembly and dismantling of equipment in the swimming pool in a timely and safe manner)

    Qualifications

    • Possess a valid lifeguard certificate compliant to VLAREM (min. “Hoger Redder” or equal BLOSO accredited, incl. a valid certificate of the yearly refresher course
    • Have an extended CPR-, ALS- and ERC-certificate or willing to follow these training and recycling courses as organised and requested by BSB

    Experience

    • For newly qualified as well as to more experienced Life Guards
    • Students having the required qualifications can also apply

    Skills

    • Ability to respond calm and effectively in emergencies.
    • Show a positive and professional attitude, with courtesy and tact
    • Carry out easy going but highly efficient teamwork.
    • Be fluent in job related spoken English. Sound knowledge of one of more languages is recommended, either French or Flemish.

    How to apply

    Follow the steps below.

  •  ShareDelen
  • Afdrukken
  • Mail een vriend

    Doorsturen

    Gegevens verzender