Vacatures in de sportsector

Je vindt hier een overzicht van vacatures in het (lokale) sportlandschap. Het gaat om jobaanbiedingen bij sportdiensten, bij andere overheidsinstanties, bij overheids- of private sportcentra of zwembaden, bij sportfederaties ... Deze vacatures worden verzameld op basis van www.vacature.bewww.jobat.be, www.vdab.bewww.sportcareers.be en meldingen van gemeenten, sportcentra, diverse instanties ...

 

Je wil een vacature bekendmaken via deze website? Bezorg je jobaanbieding aan secretariaat@isbvzw.be.

 

Ben je specifiek op zoek naar een sportlesgever voor één van je sportlessen op de sportdienst of in de sportclub, dan kan je beter terecht op www.sportlesgever.com, via de Sportvacaturedatabank van de Vlaamse Trainersschool of via Sportwerk Vlaanderen


Per vacature vind je hier respectievelijk de functie, de plaats en de uiterste sollicitatiedatum.



  • Vac: Centrummanager - LAGO Pelt - asap

    Gezocht: Centrummanager LAGO Pelt Dommelslag

    Omdat we blijven groeien, maakt de huidige centrummanager een interne move en zijn we voor op zoek naar een nieuwe centrummanager.

     

    De LAGO-zwemparadijzen staan gekend omwille van hun kindvriendelijkheid. 7 dagen op 7 een zalige temperatuur van 30 graden en heel wat zwemplezier! Lago Pelt Dommelslag heeft voor ieder wat wils; interactieve kinderbaden, twee geweldige glijbanen, een knotsgekke wildwaterbaan, een megatof golfslagbad en een buitenbad . Vergeet ook zeker niet even te ontspannen in de zalige warme lagune, waar je zonder twijfel helemaal zen zal worden. Van een hapje of drankje genieten kan zowel op ons zwemmersterras in je zwemkledij als in het gezellige Rest-eau-café.

     

    Kortom: voor een geweldige uitstap met het gezin moet je maar op één adres zijn, namelijk LAGO Pelt Dommelslag!

     

    Wat houdt je job als centrummanager in?

    Als een echte bedrijfsleider:

    • Ben je verantwoordelijk voor de algemene organisatie, de financiën, het commerciële traject, het personeel, het bouwtechnisch onderhoud…
    • Ben je zowel intern als extern de contactpersoon die zorgt dat alles binnen het centrum gesmeerd loopt.
    • Behaal je je targets op een duurzame manier

     

    Je bent de verantwoordelijke van het managementteam van het centrum

    • Samen met de horecamanager, de zwembadverantwoordelijke en de administratief verantwoordelijke stuur je het volledige centrum.
    • Je coacht samen met hen een 30-tal medewerkers en je zorgt ervoor dat de goede teamspirit behouden blijft.
    • Je bepaalt het imago van de organisatie en hecht veel belang aan onze LAGO waarden met veiligheid als prioriteit.

     

    Ondersteuning van het centraal stafteam

    • Samen met Operations, HR, Marketing, Finance en Facilities bouw je een warm en plezant centrum uit, zowel voor bezoekers als voor onze medewerkers.
    • Samen met het nationale team en de collega’s uit de andere LAGO-centra kan je overleggen over trends, acties… zodat we vooruitstrevend blijven in onze aanpak en we een vlekkeloze werking hebben.
    • Je wisselt dan ook regelmatig van ideeën over de visie en de te volgen strategie met de operationeel directeur aan wie je op regelmatige basis rapporteert over de dagelijkse werking.

     

    Ben jij onze juiste kandidaat?

     

    Een peoplemanager

    • Zowel met bezoekers als medewerkers en openbare besturen ga je diplomatisch, communicatief en (klant)vriendelijk om.
    • Met commerciële flair behaal je dagelijks je doelstellingen en zorgt ervoor dat onze bezoekers in optimale omstandigheden van hun zwembeurt kunnen genieten.

     

    Je wordt hét gezicht van LAGO Pelt Dommelslag

    • Dankzij je drive en je enthousiasme doe je er alles aan om de vooropgestelde resultaten te behalen.
    • Je bent flexibel en hulpvaardig en zoekt creatieve oplossingen.

     

    Betrokken persoonlijkheid

    • Je bent betrokken en loyaal.
    • Je woont in de regio Pelt
    • Je kent de problematiek van een 7-dagen per week geopend centrum met ruime openingsuren.

     

    Master of gelijk(w)aardig

    • Je bent in het bezit van een Master diploma of gelijk(w)aardig door ervaring.
    • Vooral je ervaring in een operationele omgeving kan van doorslaggevend belang zijn.

     

    Wat bieden wij?

    Wij bieden jou een uitdagende job met ruime verantwoordelijkheid in een open en groeiend bedrijf. Je krijgt de kans om zelf initiatieven te ontwikkelen en jezelf maximaal te ontplooien.

     

    Wij bieden jou een contract van onbepaalde duur met een mooi verloningspakket en extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, laptop en gsmvergoeding.

     

    Bij ons is het écht leuk!

     

    We zijn een warm bedrijf met groeikansen voor elke medewerker. Je kan rekenen op een toffe sfeer en maakt deel uit van een enthousiast team in een sportieve, dynamische omgeving. Wij zorgen het hele jaar door voor een goede opleiding en ondersteuning.

     

    Duik je graag mee in het LAGO-avontuur?

     

    Solliciteer nu voor deze functie via www.werkenbijlago.be. Wil je LAGO eerst beter leren kennen? Neem dan zeker een kijkje op onze website www.lago.be.

     

    De volledige functiebeschrijving kan je hier downloaden als PDF.


    LAGO

    Aarschotsesteenweg 225

    3012 Wilsele
    België

    Tel. +32 16 28 40 16

    www.lago.be

  • Vac: Redder / Zwembadmedewerker - Hasselt - 29.11.2020

    De Stad Hasselt / Stedelijk Zwembad Kapermolen is op zoek naar een redder / zwembadmedewerker.

     

    Jouw uitdagingen:

    Als redder/zwembadmedewerker sta je in voor alle functies van het zwembad, gaande van het onthaal, onderhoud en badmeester-redderstaken. Je wordt ingezet aan het onthaal van het zwembad en ontvangt de individuele zwemmers, groepen, clubs en scholen. Je zorgt voor een correcte toegang naar het zwembad en staat in voor het kassabeheer (verwerken van abonnementen, tickets, enz.). Daarnaast vervul je enkele administratieve taken zoals het afhandelen van mails, agendabeheer, rapportage,... Ook onderhoud je samen met je collega’s de kleedruimtes, de gangen, de zwembaden en de toiletten. Als badmeester tenslotte houd je toezicht over de baders en zorg je voor de algemene veiligheid en orde aan de baden en op de ligweide. Als je nog niet over het hoger reddersbrevet beschikt, wordt verwacht dat je dit (binnen 2 jaar) behaalt.

     

    Jouw talenten

    • Klantgericht: de klant staat steeds centraal. Zowel aan het onthaal als in het zwembad ben je steeds bereid klanten verder te helpen met hun vragen.
    • Transparant: je zorgt voor een duidelijke en open communicatie, zowel naar je collega’s als naar de klanten toe.
    • Samenwerken: je werkt graag in teamverband en je stelt je flexibel en collegiaal op.
    • Moedig: je vangt klachten zelf op en lost ze op. Pas in tweede instantie roep je de hulp in van je coördinator.
    • Zelfkritisch: je bent bereid om je eigen mogelijkheden en handelen voortdurend te evalueren en waar nodig bij te sturen. Je bent bereid om je bij te scholen.
    • Doelgericht: je kan zelfstandig werken en neemt je verantwoordelijkheid op.

     

    Selectievoorwaarden

    • Werkervaring: niet vereist.
    • We beogen kandidaten die beschikken over een hoger reddersbrevet, indien je hier niet over beschikt, dien je deze binnen het eerste jaar van je indiensttreding te behalen. 
    • Je voldoet aan de algemene aanwervingsvoorwaarden.

     

    Hoe solliciteren?


    Solliciteren kan tot en met 29 november 2020.
    Mail je sollicitatiebrief, cv en een kopie van het gevraagde diploma naar jobs@hasselt.be.
    We houden je op de hoogte per mail. Hou je mailbox dus in de gaten.

     

    Het selectietraject

    • Praktische proef op 7 december 2020.
    • Mondelinge proef op 11 december 2020.

    De selectieprocedure resulteert in een lijst van geslaagde kandidaten. De duur van deze aanwervingsreserve bedraagt 2 jaar.

     

    Vacaturedetails

    • Dienst Sport
    • Jouw werkadres: Stedelijk zwembad Kapermolen (Koning Boudewijnlaan 22, 3500 Hasselt)
    • Contractueel
    • Voltijds (ook deeltijdse functies mogelijk)
    • Bruto maandloon tussen € 1.891,81 en € 2.603,0

    Meer info: https://www.hasselt.be/nl/vacature-redder-zwembadmedewerker


    Stad Hasselt

    Limburgplein 1
    3500 Hasselt

    België

    https://www.hasselt.be/nl

  • Vac: Administratief Medewerker - VGPF - 01.12.2020

    De ‘Vlaamse Gewichtheffers en Powerlifting Federatie’ (VGPF) is een sportfederatie in volle groei, en zal vanaf 1/1/2021 een eerste personeelslid in dienst nemen. De VGPF is op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde administratief medewerker, die ook bereid is om sportieve- en organisatorische taken op zich te nemen. Heb jij een passie voor krachtsporten en ben jij administratief sterk? Lees dan hier de uitgebreide functieomschrijving

     

    Taken:


    In nauwe samenwerking met de VGPF-secretaris en het VGPF bestuur de administratieve en sportieve uitdagingen tot een goed einde te brengen

    • Aanspreekpunt voor clubbestuurders, scheidsrechters, trainers en leden en zorgt voor een goed georganiseerde en klantvriendelijke opvolging van deze contacten via telefoon en e-mail.
    • Administratieve ondersteuning voor clubs (club- en ledenaansluiting)
    • Updaten website en multimedia
    • Uitwerken en updaten beleidsplan en rapportering SportVlaanderen
    • Uitwerken en administratieve ondersteuning aan diverse projecten en beleidsfocussen
    • Organisatie van de gewichthef- en powerliftingwedstrijden (logistieke ondersteuning, aanwezigheid op wedstrijden, uitwerken van de uitslag, updaten recordlijsten,…)
    • Financiële en boekhoudkundige opvolging voor de basiswerking van de VGPF (zoals opvolgen betalingen, opstellen facturen,…)
    • Volgt actief externe ontwikkelingen op het gebied van wet-en regelgeving (vzw, Sport Vlaanderen,..)

     

    Profiel

    • Heeft een Masterdiploma Lichamelijke Opvoeding.
    • Is bereid om in 2021 het VTS-diploma initiator gewichtheffen te behalen.
    • Heeft sterke administratieve vaardigheden.
    • Heeft sterke organisatorische vaardigheden.
    • Kan goed werken met computer (programma's als Word, Excel, Powerpoint, en Outlook)
    • Kan probleemoplossend denken, zelfstandig werken en is initiatiefrijk en ondernemend
    • Is nauwgezet en georganiseerd
    • Weet dat avond- en weekendwerk deel uitmaakt van de job.
    • Heeft een rijbewijs B.
    • Heeft een zeer goede kennis van het Nederlands, en heeft een basiskennis Frans, en een goede kennis van het Engels
    • Is vertrouwd met de competitiereglementen van gewichtheffen en/of powerliften of is bereid zich hierin bij te scholen.
    • Heeft een blanco strafregister en is nooit in opspraak gekomen voor dopinggebruik

     

    Wat mag jij verwachten?

    • Een voltijdse functie op D1-3 niveau, 4/5de bespreekbaar.
    • Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt in aanmerking genomen voor een maximumperiode van 10 jaar. Bruto aanvangsloon zonder anciënniteit €1.929,61 (voltijds) per maand. Bruto aanvangsloon met 10 jaar anciënniteit €2.343,10 (voltijds) per maand.
    • Contract bepaalde duur (6 maanden) met kans op verlenging.
    • Extra’s: een interessante verlofregeling & opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon- werkverkeer, fietsvergoeding.
    • Lees ook de 5 redenen om voor Mechelen te werken en de verhalen van onze collega’s. 

     

    Wij bieden


    Wij bieden naast een uitdagende job, een werkplek in Gent, een voltijds of deeltijds contract voor onbepaalde duur met een competitief salaris.

     

    Interesse?


    Reageer meteen en stuur je kandidatuur via e-mail tegen uiterlijk 1/12/2020 met CV en motivering naar:
    Vlaamse Gewichtheffers en Powerliftingfederatie VZW, T.a.v. Secretaris Tom Goegebuer: tom.goegebuer@telenet.be


    Download hier de functieomschrijving.


    VGPF

    Moerenakker 10
    9070 Heusden

    België

    http://www.vgpf.be

  • Vac: Redder / Zaalwachter - Mechelen - 28.11.2020

    Het autonoom gemeentebedrijf Sport Actief Mechelen (AGB-SAM) beheert zwembad Geerdegemvaart en verschillende andere sportinfrastructuren in Mechelen. Elke dag ijveren 30 mensen voor een kwaliteitsvolle, veilige en hygiënische sportinfrastructuur. Ze zijn op zoek naar een redder / zaalwachter.

     

    Wat doe je als redder / zaalwachter?


    Je wordt ingeschakeld als redder in zwembad Geerdegemvaart en als zaalwachter in de

    andere sportinfrastructuren van AGB-SAM. 

    Als redder ben je verantwoordelijk voor de veiligheid en onderhoud van het zwembad:

    • Je ziet er op toe dat zwemmers in veilige omstandigheden kunnen zwemmen, rekening houdend met het toezichtsplan.
    • Je staat mee in voor de orde en netheid van de zwemhal.
    • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse metingen in het zwembad.
    • Je kent de verschillende (nood)procedures en kan deze correct toepassen.
    • Je communiceert met de bezoekers op een vriendelijke manier en geeft duidelijke, complete en correcte informatie over de werking van het zwembad. Je volgt deze afspraken ook op. 

    Als zaalwachter ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de sporthal:

    • Je beheert de sporthal als een goede huisvader/huismoeder.
    • Je zet de sporthal klaar voor de gebruikers en houdt toezicht op de afspraken uit het huishoudelijk reglement.
    • Je houdt de kleedkamers proper en maakt een kleedkamerverdeling op.
    • Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud in de sportinfrastructuren, zowel binnen als buiten en volgt hiervoor een onderhoudsschema.

     

    Wat verwachten we van jou?

    • Je beschikt over een geldig reddersdiploma of geldig voorbereidend reddersbrevet.
    • Je kan een uittreksel uit het strafregister model 2 voorleggen, Wanneer er ongunstige vermeldingen op voorkomen, mag je een verklarende nota voorleggen.
    • Je zoekt geen 9 to 5 job. Je werkt tijdens de momenten waarop mensen sporten (’s ochtends, ’s avonds en in het weekend).
    • Je ziet werk en neemt initiatief om het zelf vast te pakken, dit alles omdat je een goede kwaliteit wil aanbieden en een verschil wil betekenen.
    • Je komt uit voor je mening en durft je bezorgdheden uiten naar je leidinggevende en collega’s. 

     

    Wat mag jij verwachten?

    • Een voltijdse functie op D1-3 niveau, 4/5de bespreekbaar.
    • Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt in aanmerking genomen voor een maximumperiode van 10 jaar. Bruto aanvangsloon zonder anciënniteit €1.929,61 (voltijds) per maand. Bruto aanvangsloon met 10 jaar anciënniteit €2.343,10 (voltijds) per maand.
    • Contract bepaalde duur (6 maanden) met kans op verlenging.
    • Extra’s: een interessante verlofregeling & opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon- werkverkeer, fietsvergoeding.
    • Lees ook de 5 redenen om voor Mechelen te werken en de verhalen van onze collega’s. 


     

    Interesse?


    Solliciteer via het online sollicitatieformulier, ten laatste op 28 november 2020.

    Alle kandidaten krijgen van ons antwoord via email, kijk dus zeker je spam / ongewenste mail na als je een paar dagen voor de selectiedatum nog niets van ons hebt gehoord.

     

    De selectie start met een CV-screening. Enkel de kandidaten wiens profiel het best aansluit bij de functie, worden uitgenodigd voor de selectie. (maximum 12)

    De selectieprocedure bestaat verder uit twee onderdelen:

    • casusopdracht
    • sollicitatiegesprek 

     

    Meer info over de functie

     

    Meer info over de selectieprocedure

     

    Stadsbestuur Mechelen

    Huis van de Mechelaar
    Reuzenstraat 1
    2800 Mechelen 

    België

    08/002.08.00
    https://www.mechelen.be/

  • Vac: Redder - Wevelgem - 12.11.2020

    Gemeente Wevelgem zoekt redders.
    deeltijds/voltijds | niveau D1-D3 (m/v/x) | contractueel | onbepaalde duur

     

    Jouw dag als redder

    • Je staat in voor de veiligheid van de baders/bezoekers
    • Je staat in voor een kwaliteitsvolle/hygiënische zwembadinfrastructuur 

     

    Wevelgem biedt je

    • Een deeltijdse of voltijdse job
    • Onbepaalde duur
    • Niveau D1-D3 (m/v/x)
    • Een interessante verlofregeling

     

    Verloning

    • Een brutomaandwedde van 1929,60 euro;
    • Extralegale voordelen:
      • Maaltijdcheques (8 euro/dag)
      • Hospitalisatieverzekering
      • Fietsvergoeding
      • Terugbetaling vervoersonkosten openbaar vervoer.

     

    Voorwaarden

    • Houder zijn van het hoger reddersbrevet;
    • Houder zijn van het getuigschrift 'eerste hulp bij ongevallen' of dit getuigschrift behalen binnen de twee jaar na aanstelling;
    • De Belgische nationaliteit bezitten of toegelaten zijn tot het wettig verblijf op het grondgebied van België en toegelaten zijn tot de Belgische arbeidsmarkt;
    • De burgerlijke en politieke rechten genieten;
    • Van goed zedelijk gedrag zijn (aan te tonen met een uittreksel uit het strafregister);
    • Medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk;
    • De leeftijd van 18 jaar bereikt hebben;
    • Slagen voor een selectieprocedure.
    • De redder zal gehouden zijn prestaties te leveren op onregelmatige tijdstippen, evenals op zaterdag, zon- en feestdagen.

     

    Op jouw lijf geschreven?

    Solliciteer dan tegen 12 november 2020.


    Hoe inschrijven?

    • Per aangetekende brief | ter attentie van burgemeester, Vanackerestraat 16, 8560 Wevelgem
    • Breng je brief binnen | bij de dienst Secretariaat (Vanackerestraat 16, 8560 Wevelgem) of in het Sociaal Huis (Deken Jonckheerestraat 9, 8560 Wevelgem)

     

    Bij te voegen stukken

    • Uittreksel uit het strafregister dat niet ouder mag zijn dan drie maanden.
    • Afschrift van het hoger reddersbrevet en eventueel van het EHBO-getuigschrift, indien al behaald.

     

    Download hier de volledige functieomschrijving. 

     

    Gemeente Wevelgem

    Vanackerestraat 16
    8560 Wevelgem

    België
    05/643.34.00
    https://www.wevelgem.be/

  • Vac: Administratief medewerker sportieve werking - Tennis Vlaanderen - 15.11.2020

    Tennis Vlaanderen, de 2e grootste sportfederatie van Vlaanderen is op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde administratief medewerker om het departement sportieve werking te versterken. Heb jij een passie voor tennis en/of padel en ben jij administratief sterk? Lees dan hier de uitgebreide functieomschrijving.

     

    De ideale kandidaat:

    • Heeft een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
    • heeft als gediplomeerd trainer of official een extra troef.
    • Heeft sterke administratieve vaardigheden.
    • Kan werken met programma's als Word, Excel, Powerpoint, en Outlook.
    • Kan werken met de ELIT-webtoepassingen 1.0 en 2.0.
    • Is actief in de tennis- en padelsport, is vertrouwd met de werking op een club en heeft kennis van de competitiereglementen van tennis en padel..
    • Is een teamspeler met een spontane persoonlijkheid.
    • Kan probleemoplossend denken, zelfstandig werken en heeft een `hands-on' mentaliteit.
    • Is vooral nauwgezet en georganiseerd.
    • Heeft door een eerste werkervaring een extra troef.
    • Weet dat avond- en weekendwerk deel uitmaakt van de job.
    • Heeft een rijbewijs B.

     

    Je uitdagingen:

    • Je biedt administratieve ondersteuning aan diverse projecten die bijdragen tot bloeiende tennis- en padelclubs, zoals Kidstennis, Jeugdfonds, trainersopleidingen, padelwerking, competities, clubondersteuning,...
    • Je geeft volledige administratieve ondersteuning aan het departement sportieve werking, waaronder de teams padel, clubwerking, trainersopleiding en competitie.
    • Je bent het aanspreekpunt voor clubbestuurders, officials, trainers en leden en zorgt voor een goed georganiseerde en klantvriendelijke opvolging van deze contacten via telefoon en e-mail.
    • Je werkt met programma's als Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, de website www.tennisvlaanderen.be, ELIT 1.0, ELIT 2.0, Drillster, ITF Coaching Platform, Teamleader, … en zorgt ervoor dat alle documentatie en ondersteunende tools permanent up-to-date blijven.
    • Je zorgt voor logistieke ondersteuning op kantoor en maakt deel uit van het medewerkersteam op events: Vlaamse kampioenschappen, Padel Masters, kaderdagen, inspiratiedagen, ...
    • Je bent nauw betrokken bij teamoverleg en zorgt voor een goede interne communicatie binnen het departement sportieve werking.

     

    Tennis Vlaanderen biedt een uitdagende functie in een dynamisch team en een sportieve en jonge werkomgeving. Je krijgt een unieke kans om werkervaring op te doen met ruimte voor ideeën en eigen inbreng. Wij bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur met een competitief salaris en extralegale voordelen. Je wordt tewerkgesteld op ons hoofdkantoor in Brussel (Louizapoortgalerij 203 bus 3 - 1050 Brussel).

     

    Interesse?
    Reageer meteen en stuur je kandidatuur tegen uiterlijk 15/11/2020 met CV en motivering naar:
    Tennis Vlaanderen VZW, T.a.v. Vanessa De Ruyver
    (vanessa.deruyver@tennisvlaanderen.be - Louizapoortgalerij 203 bus 3, 1050 Brussel)

     

    Hoofdzetel Tennis Vlaanderen
    Louizapoortgalerij 203 bus 3
    1050 Brussel

    T 02/548.03.00
    https://www.tennisvlaanderen.be/home

  • Vac: Coördinator Financiën - Tennis Vlaanderen - 15.11.2020

    Tennis Vlaanderen, de 2e grootste sportfederatie van Vlaanderen is op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde boekhouder/boekhoudster om de financieel verantwoordelijke bij te staan in het boekhoudkundig en administratief beheren van de vzw Tennis Vlaanderen en de NV Topsportcentrum. Heb jij een passie voor cijfers en wil je samen met een dynamisch en enthousiast team mee bouwen aan de tennis- en padelsport in Vlaanderen? Lees dan hier de uitgebreide functieomschrijving.

     

    De ideale kandidaat:

    • Heeft een Bachelor diploma Bedrijfsmanagement Accountancy-fiscaliteit en minstens 3 jaar ervaring.
    • Heeft een goede kennis Frans.
    • Heeft een goede kennis van Excel.
    • Heeft door een eerste ervaring met Basecone, Exact Online en Bright Analytics een extra troef.
    • Is een enthousiast en communicatief persoon met een spontane persoonlijkheid.
    • Is een teamspeler maar kan ook zelfstandig werken.
    • Is gemotiveerd om werk op hoog niveau af te leveren.
    • Werkt planmatig, resultaatgericht, nauwkeurig en heeft oog voor detail.
    • Is stressbestendig, alsook flexibel, en staat garant voor het behalen van deadlines.
    • Is disceet.
    • Is gedreven om bij te leren.
    • Heeft een rijbewijs B.

     

    Je uitdagingen:

    • Je draagt bij tot een professionele en foutloze boekhouding van Tennis Vlaanderen, de gewestelijke comités en de NV Topsportcentrum.
    • Je waakt over de inkomsten en uitgaven van Tennis Vlaanderen en de NV Topsportcentrum en waarborgt de liquiditeit van de organisatie.
    • Je zorgt voor een dagdagelijkse accurate opvolging van alle facturen en boekingen.
    • Je coördineert de BTW-aangifte.
    • Je bereidt de financiële tussentijdse rapporteringen en jaarafsluitingen voor.
    • Je beheert het vast actief en boekt afschrijvingen.
    • Je maakt de subsidiedossiers Sport Vlaanderen op.
    • Je zorgt voor een zorgvuldige opmaak en beheer van het budget.
    • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers en zorgt voor een goed georganiseerde en klantvriendelijke opvolging van deze contacten via telefoon en e-mail.
    • Je volgt de financiële en juridische administratie op m.b.t. personeel, zelfstandigen en andere medewerkers van Tennis Vlaanderen en het Topsportcentrum.
    • Je werkt met programma's als Excel, Basecone, Exact Online en Bright Analytics.
    • Je werkt nauw samen met de financieel verantwoordelijke en de andere departementen van Tennis Vlaanderen.

     

    Tennis Vlaanderen biedt een uitdagende functie in een sportieve en fijne werkomgeving, waarbij collegialiteit en betrokkenheid centraal staan. Wij bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur met een competitief salaris en extralegale voordelen. Je wordt tewerkgesteld op ons hoofdkantoor in Brussel (Louizapoortgalerij 203 bus 3 - 1050 Brussel).

     

    Interesse?
    Reageer meteen en stuur je kandidatuur tegen uiterlijk 15/11/2020 met CV en motivering naar:
    Tennis Vlaanderen VZW, T.a.v. Vanessa De Ruyver
    (vanessa.deruyver@tennisvlaanderen.be - Louizapoortgalerij 203 bus 3, 1050 Brussel)

     

    Hoofdzetel Tennis Vlaanderen
    Louizapoortgalerij 203 bus 3
    1050 Brussel

    T 02/548.03.00
    https://www.tennisvlaanderen.be/home

  • Vac: Marketing & Sponsoring - Tennis Vlaanderen - 15.11.2020

    Tennis Vlaanderen is op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde medewerker om de dienst marketing en sponsoring te versterken. Heb jij een sterke commerciële feeling en heb je een passie voor tennis en padel? Lees dan hier de uitgebreide functieomschrijving.

     

    De ideale kandidaat:

    • Heeft een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
    • Heeft een passie voor de tennis- en padelsport.
    • Heeft een marketingachtergrond en relevante werkervaring m.b.t. het prospecteren en beheren van commerciële relaties.
    • Heeft een extra troef wanneer hij/zij over een uitgebreid netwerk beschikt.
    • Heeft een frisse blik en een sterke drive om de marketing en sponsoring van Tennis Vlaanderen te optimaliseren en innoveren.
    • Kan projecten, acties en campagnes op een commerciële manier benaderen.
    • Krijgt energie van het onderhouden van contacten met sponsors en potentiële sponsors.
    • Is communicatief en heeft een enthousiasmerende persoonlijkheid.
    • Is ondernemend, creatief en durft out of the box te denken.
    • Werkt graag in een team, maar kan ook zelfstandig tot goede resultaten komen.
    • Is nauwgezet en goed georganiseerd.
    • Heeft een vlotte kennis van Outlook en de basisprogramma's van Windows (Word, Excel, PowerPoint).
    • Heeft een rijbewijs B.
    • Is 's avonds en in het weekend beschikbaar en flexibel qua werktijden.

     

    Je uitdagingen:

    • Je zorgt voor een groei van de commerciële inkomsten.
    • Je werkt commerciële plannen uit in functie van het aantrekken en behouden van sponsors en partners.
    • Je bedenkt en ontwikkelt nieuwe innoverende commerciële projecten.
    • Je stelt mee de marketingplannen op die bijdragen tot een kwaliteitsvolle federatiewerking en het in de markt zetten van producten en events.
    • Je zorgt voor een professioneel en dynamisch beheer van de commerciële relaties, o.a. sponsors en suppliers, en volgt zelfstandig de sponsorreturn op.
    • Je biedt ook operationele ondersteuning en staat in voor de praktische voorbereiding en opvolging van de sponsorreturn, visibiliteit, marketing acties, logisitieke regelingen, …
    • Je werkt mee aan events en levert een belangrijke bijdrage door het opzetten en opvolgen van de commerciële partnerships.
    • Je biedt administratieve en logistieke ondersteuning aan diverse projecten.
    • Je rapporteert aan de Marketing & Events manager en werkt nauw samen met je collega's van het team Communicatie, Marketing & Events.

     

    Tennis Vlaanderen biedt een uitdagende functie in een dynamisch team en een sportieve en jonge werkomgeving. Wij bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur met een competitief loon en extralegale voordelen. Je wordt tewerkgesteld op ons hoofdkantoor in Brussel (Louizapoortgalerij 203 bus 3 - 1050 Brussel).

     

    Interesse?
    Stuur je kandidatuur tegen uiterlijk 15 november 2020 met CV en motivering naar:
    Vanessa De Ruyver – vanessa.deruyver@tennisvlaanderen.be

     

    Hoofdzetel Tennis Vlaanderen
    Louizapoortgalerij 203 bus 3
    1050 Brussel

    T 02/548.03.00
    https://www.tennisvlaanderen.be/home

  • Vac: Redder D1-D3 - Koksijde - 23.11.2020

    Ben jij iemand die de bezoekers op een ontspannen, veilige en sportieve manier laat sporten?

    Beschik je over tonnen verantwoordelijkheidszin? Ben je positief en open ingesteld? Flexibel en sociaal? Dan is deze vacature van Redder bij de gemeente Koksijde misschien iets voor jou!

     

    De dienst Zwembaden staat in voor een efficiënte en kwalitatieve dienstverlening aan gebruikers van de gemeentelijke zwembadenaccommodatie, m.n. het overdekte Hoge Blekker Zwembad in Koksijde en het openlucht Strandbad in Oostduinkerke.

     

    Ze biedt er de bevolking, toeristen en diverse doelgroepen de kans om in een veilige en aantrekkelijke omgeving sportieve, recreatieve en educatieve bewegingsactiviteiten te laten beleven.

    Ze doet dit aan de hand van een optimaal beheer van de zwembadenaccommodatie en het aanbieden van betaalbare sportpromotie waarbij een gezonde levensstijl wordt bevorderd, sociale ontmoeting mogelijk wordt gemaakt en een vraaggericht aanbod wordt gefaciliteerd. 

     

    Doel van de functie

    Als redder oefen je toezicht uit op de veiligheid van de zwemmers en zorg je ervoor dat het huishoudelijk reglement door iedereen nageleefd wordt.Je voert een aantal technische en logistieke taken uit, dit ter ondersteuning van de dienstverlening en een vlotte en efficiënte werking van de dienst.

     

    Je signaleert en voorkomt incidenten en onveilige situaties en treedt op bij incidenten om zo gebruikers in staat te stellen op een veilige manier gebruik te maken van de zwembadenaccommodatie.

     

    Aanbod

    • Voltijds (38/38)
    • contractuele tewerkstelling met contract voor onbepaalde duur
    • salarisschaal D1-D3 (min. bruto beginwedde: € 2.192,95 bruto per maand)
    • extralegale voordelen
    • relevante beroepservaring kan in aanmerking genomen worden voor toekenning van anciënniteit
    • anciënniteit openbare sector wordt volledig toegekend
    • wervingsreserve voor 1 jaar
    • een waarde gedreven, mensgerichte werksfeer

     

    Je kan je tot en met maandag 23 november 2020 kandidaat stellen.

     

    Zelfs zonder brevet Hoger Redder kan je deelnemen aan de selectieprocedure. Neem de infobrochure door voor meer informatie over de functiebeschrijving, selectieprocedure, arbeidsvoorwaarden, voorwaarden om het brevet Hoger Redder te kunnen behalen ...

     

    Ondervind je problemen met het online solliciteren of wens je nog meer info, neem dan contact op met de dienst Personeel & Organisatieontwikkeling, T 05/853.34.41 of sollicitaties@koksijde.be.

     

    Meer info en solliciteren: https://www.koksijde.be/redder

     

    Gemeente Koksijde

    Zeelaan 303

    8670 Koksijde

    België
    05/853.30.30
    https://www.koksijde.be/

  • Vac: Beleidsmedewerker Sportinfrastructuur - Stad Antwerpen - 13.11.2020

    Antwerpenaars sporten graag in de zwembaden, sportparken en sporthallen van de stad. Ze rekenen erop dat de stad haar sportinfrastructuur goed beheert. Daarom zoeken ze een beleidsmedewerker die het beleid daarrond voorbereidt, en infrastructuurprojecten en –plannen opvolgt. Ga jij proactief en analytisch tewerk?


    Wat doe je?

    • Je doet beleidsvoorbereidend werk rond sportinfrastructuur:
      • Je detecteert noden en opportuniteiten.
      • Je maakt analyses, onder meer van bezoekersaantallen.
      • Je (onder)zoekt permanent de beste infrastructurele en ruimtelijke oplossingen.
      • Je stelt infrastructuurplannen op en volgt de uitvoering ervan op.
      • Je ontwikkelt innovatieve beheerstrategieën en voert ze uit.
    • Je onderhandelt en sluit nieuwe beheerscontracten van infrastructuurprojecten af en volgt ze op.
    • De komende jaren wordt een ambitieus renovatie- en nieuwbouwprogramma uitgerold. Je werkt eraan mee en start nieuwbouw- en renovatieprojecten, en volgt ze op.
    • Je blijft op de hoogte van de laatste innovaties en trends in de sport(infrastructuur)wereld.
    • Je staat in voor de opmaak en opvolging van subsidiedossiers (of andere ondersteuningsmogelijkheden) voor infrastructuurprojecten.
    • Je staat in voor de opvolging en vernieuwing van alle reglementen gerelateerd aan infrastructuur (retributiereglement, politiecodex, …)

     

    Wat mag je van ons verwachten?

    • Je gaat aan de slag bij Talentontwikkeling en Vrijetijdsbesteding / Sporting A in Den Bell: Francis Wellesplein 1, 2018 Antwerpen.
    • Je wordt in dienst genomen als 'consulent' (A1) met een contract onbepaalde duur.
    • Je verdient een minimum bruto maandloon van 3.170,07 euro dat ook hoger kan zijn als je relevante ervaring kan voorleggen.   Jouw loonpakket kan je berekenen met de loonsimulator.
    • De stad biedt daarnaast een werkweek van 38 uren, een mooie work/lifebalans, opleidingen, werk in de Antwerpse regio, en dat vanuit een modern hoofdkwartier.

     

    Wat verwachten we van je?

    • Je bent ondernemend en hebt ervaring in het initiëren en opvolgen van infrastructuurprojecten.
    • Je hebt ervaring in beleidsvoorbereidend werk en gaat procesmatig tewerk.
    • Je hebt een analytische geest en werkt vlot met verschillende ICT-toepassingen zoals Excel.
    • Je hebt een sterk strategisch inzicht en visie, maar ook voeling met de operationele werkvloer.
    • Je hebt interesse in de sportwereld.
    • Je werkt nauw samen met je collega’s die je inspireert en motiveert door je vakkennis, heldere communicatie en gedrevenheid
    • Je communiceert gericht en hebt een vlotte pen.
    • Je bent creatief, zelfstandig, resultaatgericht en denkt in termen van oplossingen.
    • Je bent iemand om op te bouwen, iemand die zich wil inzetten voor een betere stad.

     

    Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

     

    Hoe verloopt de selectie?

    De selectie bestaat uit een CV-screening, abstracte redeneertest, thuisopdracht en interview (pdf). De gesprekken vinden plaats op 24 en 25 november, telkens in de namiddag.


    Solliciteer hier uiterlijk voor 13 november 2020.

     

    Vragen?

    Mail: consulent@antwerpen.be

    Of contacteer :

    • Noëlla Breugelmans – 0470 66 30 03– dossiereigenaar
    • Valérie Blyweert -  0494 34 56 24 – recruiter

     

    Stad Antwerpen

    Grote Markt 1

    2000 Antwerpen

    België
    03/221.13.33 

  • Vac: Coördinator / Redder - Gemeentelijk zwembad Kalmthout - 03.11.2020

    Het lokaal bestuur Kalmthout organiseert een examen voor de aanwerving van 1 voltijdse (38/38) contractuele Coördinator – Redder, niveau D4- D5 via de procedure aanwerving en bevordering (interne personeelsleden). Er zal eveneens een werfreserve worden aangelegd voor een periode van 3 jaar, en is nadien eventueel verlengbaar met een periode van 2 jaar.

    Het gemeentebestuur Kalmthout is je juridische werkgever.

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Stedelijk zwembad Kalmthout

    Kapellensteenweg 90,
    2920 Kalmthout

    T 03/666.95.02

    https://kalmthout.be/dienst/zwembad/

  • Vac: Coördinator Sportcentra - Maasmechelen - 15.11.2020

    Maasmechelen is voor haar afdeling Vrije Tijd op zoek naar een Coördinator Sportcentra.

     

    Wat houdt je functie in?

     

    Je bent binnen de sportdienst verantwoordelijk voor het beheer en de uitbating van de gemeentelijke sportinfrastructuur:

    • Je coördineert de bezetting van de gemeentelijk uitgebate sporthallen en kunstgrasvelden
    • Je geeft leiding aan een team van een tiental zaalwachters die instaan voor permanentie en onderhoud tijdens de openingsmomenten
    • Je zorgt ervoor dat de gemeentelijke sportinfrastructuur voldoet aan de hedendaagse kwaliteitsvereisten en je doet voorstellen ter verbetering
    • Je bent het aanspreekpunt voor vragen m.b.t. infrastructuur van clubs die gemeentelijke infrastructuur in gebruik of concessie kregen

     

    Welk profiel zoeken we?

    • Je beschikt over een bachelordiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs
    • Je bent sterk in communicatie en blinkt uit in helder en duidelijk taalgebruik
    • Je kunt beslissingen beargumenteren en durft ingenomen standpunten verdedigen
    • Je hanteert een coachende leiderschapsstijl en beschikt over voldoende inlevingsvermogen
    • Je hebt organisatorisch talent en bent goed in plannen terwijl je tegelijk het overzicht bewaart
    • Je kunt doelstellingen formuleren en prioriteiten stellen

     

    Raadpleeg de functieomschrijving in bijlage (zie onderaan) om na te gaan of deze job misschien wel op jouw lijf geschreven is.

     

    Wat bieden we je aan?

     

    Uitdagend werk waarin je het verschil kunt maken en je talenten kan inzetten.

    Onderstaand vind je ons aanbod:

    • Een contract van onbepaalde duur (38/38)
    • Een afwisselende functie in een enthousiast en warm team
    • Maasmechelen ondersteunt jouw ontwikkelingswensen en investeert in je professionele en persoonlijke groei
    • Een aantrekkelijk loon volgens de salarisschaal B1-B3 (min. €2.536 en max. €4.229 bruto geïndexeerd maandsalaris)
    • Je kan relevante ervaring meenemen onder bepaalde voorwaarden.
    • Bijkomende extralegale voordelen, waaronder gunstige verlofregeling, gratis hospitalisatieverzekering, aankoopkortingen, maaltijdcheques,…
    • Kom je met de fiets naar het werk? Dan krijg je een mooie fietsvergoeding
    • Aanleg van een werfreserve voor de duur van twee jaar

     

    Hoe solliciteren?

    Werken voor het lokaal bestuur Maasmechelen is veelzijdig, concreet en heeft betekenis. Is je interesse gewekt? Solliciteer dan direct. 

     

    Solliciteren kan je ten laatste op 15 november 2020 via mail naar vacatures@maasmechelen.be met volgende documenten:

    • gemotiveerd schrijven met cv
    • uittreksel strafregister (max. 3 maanden oud)
    • kopie diploma of gelijkstellingsattest

     

    We lezen in jouw motivatiebrief graag wat jij voor Maasmechelen kunt betekenen met jouw talenten.

     

    Heb je nog vragen?

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Gemeente Maasmechelen

    Heirstraat 239
    3630 Maasmechelen
    T 08/976.96.10

    https://www.maasmechelen.be/

  • Vac: Deskundige sportverenigingen - Dilbeek - 18.11.2020

    Ben je gebeten door sport, vertrouwd met het verenigingsleven en wil je bijdragen aan de continue realisatie van een kwaliteitsvolle sportinfrastructuur? Word jij ons deskundig en enthousiast aanspreekpunt voor sportverenigingen en andere partners en hou je van een afwisselende job? Solliciteer dan snel voor de functie van Deskundige Sportverenigingen in Dilbeek.

     

    B1-B3 - Contract onbepaalde duur – voltijds – aanleg werfreserve

    Stroom Vrije tijd - Sport & Gezondheid

    Beknopte functieomschrijving

    • Je bent hét aanspreekpunt voor sportverenigingen en andere sportieve partners
    • Je werkt vlot samen met interne en externe partners, verenigingen, lokale sportaanbieders en vrijwilligers
    • Je ondersteunt het lokale verenigingsleven zowel inhoudelijk, logistiek als financieel
    • Je neemt deel aan of coördineert projecten
    • Je neemt een coördinerende rol op in de operationele werking met oog op een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening
    • Je realiseert de acties uit het meerjarenplan, je biedt ondersteuning bij opmaak, wijziging en rapportering van het meerjarenplan  

    Jouw profiel

    • Je hebt ervaring met vrijwilligerswerk of bent actief betrokken in een vereniging
    • Je bent een kei in plannen en organiseren
    • Je bent klantgericht, besluitvaardig, oplossingsgericht en communiceert vlot
    • Je bent vlot in netwerken en kan mensen samenbrengen
    • Je bent een teamspeler met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
    • Je bent flexibel, zowel wat werkuren als werkinhoud betreft
    • Je hebt bij voorkeur ervaring met (werken in) de context van een lokaal bestuur

     

    Voorwaarden

    • Je hebt minstens een bachelorsdiploma of einddiploma van het hoger onderwijs van 1 cyclus of daarmee gelijkgesteld.

    • Je kan relevante ervaring aantonen.
    • Je slaagt in een selectieprocedure (schriftelijke en mondelinge proef).  De schriftelijke poef is een thuiswerkopdracht die via mail zal verzonden worden op vrijdag 27 november en zal moeten ingediend worden op maandag 30 november. Kandidaten die geslaagd zijn in de schriftelijk proef worden uitgenodigd voor een mondeling examen dat zal doorgaan midden december.

     

    Aanbod

    • Voltijds contract van onbepaalde duur
    • Verloning volgens barema B1-B3 (B1, trap 0, minimaal bruto geïndexeerde maandwedde: €2461)
    • Flexibele werkuren
    • Opleidingsmogelijkheden
    • Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, tussenkomst bij woonwerkverkeer (fietsvergoeding, openbaar vervoer)
    • Alle relevante ervaring in openbare en private sector wordt meegerekend voor anciënniteit
    • Een boeiende en afwisselende functie in een organisatie die inzet op een gezonde en veilige werkomgeving met ontwikkelingskansen voor iedereen

     

    Solliciteren?

    We kijken er naar uit om je inschrijvingsformulier, een motivatiebrief, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (model 1 - niet ouder dan 3 maanden) te ontvangen via sollicitatie@dilbeek.be en dit uiterlijk op woensdag 18 november 2020 (datum verzending e-mail geldt als bewijs). Bij voorkeur worden alle documenten in één PDF-document verzonden. Meer info over de specifieke functie via Karlien Buckinx, teamcoach volwassen verenigingen, karlien.buckinx@dilbeek.be.

     

    Meer weten? www.werkenvoordilbeek.be

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Gemeente Dilbeek

    Gemeenteplein 1

    1700 Dilbeek

    België
    02/451.68.00

    https://www.dilbeek.be/

  • Vac: Redder - Stad Lokeren - asap

    Stad Lokeren zoekt een Redder C-niveau | m/v/x | contractueel voor bepaalde duur | voltijds | asap

     

    De functie

    • Als redder sta je in voor de directe veiligheid van de zwemmers en de zwembadbezoekers
    • Daarnaast hou je de hygiënische eisen in en rond het zwembad op peil en controleer je de waterkwaliteit
    • Je voert het nodige onderhoud uit in het zwembad

     

    Jouw profiel

    • Je hebt een groot gevoel voor verantwoordelijkheid
    • Je gaat op een klantvriendelijke manier om met de bezoekers van het zwembad
    • Je bent flexibel qua werktijden (avond- en weekendwerk)
    • Je beschikt over een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld of een hoger diploma
    • Je behaalde een reddersbrevet afgeleverd door het bestuur voor Lichamelijke Opvoeding, Sport en Openluchtleven of door de Landelijke Commissie Kadervorming of door de Vlaamse Trainersschool
    • Heb je een brevet van initiator zwemmen, dan is dat een plus

     

    Aanbod

    • De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 1.966 euro/maand
    • Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto wedde van 3.598 euro/maand
    • Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring
    • Aantrekkelijke verlofregeling
    • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
    • Extralegaal pensioen

     

    Solliciteren?

    Bij je kandidatuur dien je een curriculum vitae, een kopie van het gevraagde diploma en een kopie van je reddersbrevet toe te voegen. Bij indiensttreding dien je een uittreksel uit het strafregister, model 2 - art. 596.2 Sv (maximaal 3 maanden oud op datum van indiensttreding) voor te leggen, om aan te tonen dat jouw gedrag overeenstemt met de eisen van de functie.

     

    Voor de functiebeschrijving en functie-eisen of meer informatie over deze vacature, kan je steeds terecht bij de personeelsdienst via vacatures@lokeren.be of 09/342.30.11.

     

    Solliciteren kan via www.lokeren.be/vacatures.

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Stad Lokeren

    Groentemarkt 1

    9160 Lokeren

    België
    09/340.94.11

    https://www.lokeren.be/

  • Vac: Administratief Medewerker Boekhouding & HR - Badminton Vlaanderen - Berchem - asap

     

    Zou je jezelf omschrijven als een administratieve duizendpoot met een sterke interesse in sport? Ben je iemand die kiest voor een gestructureerde aanpak, die een gezonde dosis enthousiasme heeft en interesse in de werking van een Sportfederatie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken om ons team van het Badminton Dienstencentrum te vervoegen!

     

    Wat is onze passie?

    Badminton op de kaart zetten als attractieve sport! We willen graag dicht bij de clubs en hun leden staan en zorgen dat zij alle mogelijke ondersteuning krijgen om hun geliefkoosde sport zo goed mogelijk uit te oefenen. Als goed draaiend Dienstencentrum zorgen wij voor die dagdagelijkse ondersteuning en houden wij de vinger aan de pols met wat er leeft in de badmintonsport.

     

    Ben jij klaar om ons team te versterken?

    Je hebt een gevarieerd takenpakket; gaande van opmaak facturen, uitvoeren van betalingen, tot het beheer van de verzekeringen, GDPR, voorbereiding Algemene Vergadering, opvolging wetgeving, ledenbeheer, etc. Ook loonadministratie, opmaak van contracten en andere HR administratie zal deel uitmaken van jouw functie. Je hebt een cruciale rol als administratief ankerpunt voor onze sportfederatie. Hierbij werk je nauw samen met onder andere de Raad van Bestuur, de collega’s van het Dienstencentrum en de Topsportschool, de externe boekhouder en het sociaal secretariaat en dit zowel in de dagdagelijkse operaties als in ondersteuning van de projecten. Tegelijkertijd werk je heel zelfstandig en kan je alle shuttles in de lucht houden. Je aanleg voor procesverbetering kan je de vrije loop laten, want steeds voldoende uitdagingen om de werking van ons Dienstencentrum nog verder te optimaliseren. Kortom, je krijgt dagelijks de kans om jouw stempel te drukken op een goede werking van de federatie!

     

    Jouw profiel?

    • Een hart voor sport.
    • Bachelor met financiële affiniteit, of gelijkwaardig door ervaring.
    • Bij voorkeur heb je reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug.
    • Je houdt van multi-tasken in een collaboratieve context.
    • Je werkt zeer nauwkeurig.
    • Je bent oplossingsgericht.
    • Je bent niet bang van deadlines.
    • Je bent flexibel ingesteld en ziet variërende taken als een leuke uitdaging.
    • Een positieve ingesteldheid is jouw handelsmerk.
    • Je kan zeer zelfstandig werken zonder je team te vergeten.
    • Je kan vlot overweg met de gangbare Office programma’s en houdt ervan om procesverbeteringen te onderzoeken en implementeren.
    • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans en/of Engels.

     

    Ons aanbod

    • Een team van gepassioneerde mensen die je direct thuis doen voelen.
    • Een sportfederatie in volle verandering met vele nieuwe uitdagingen.
    • Een divers takenpakket waarop jij je stempel mee kan drukken.
    • Een contract onbepaalde duur met natuurlijk ook niet-financiële voordelen.
    • Flexibele werkuren en occasioneel thuiswerk.

     

    Interesse?

    Herken je jezelf in dit profiel? Zend dan snel jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@badmintonvlaanderen.be.
    En wie weet verwelkomen we je heel binnenkort wel in ons badmintonteam!

    Heb je toch nog vragen? Contacteer dan gerust Bert Vanhorenbeeck.
    bert@badmintonvlaanderen.be

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Badminton Vlaanderen vzw
    Boomgaardstraat 22/18
    2600 Berchem

    België
    T 03/287.83.80

  • Vac: Team coach - Badminton Vlaanderen - Berchem - asap

     

    Haal jij je energie uit het coachen, ontwikkelen en motiveren van collega’s? Zou je jezelf omschrijven als een positief ingestelde persoon, met een stevige ervaring in projectwerk? Ben je iemand die kiest voor een resultaatgerichte aanpak, met een gezonde dosis enthousiasme, en een sterke interesse in de werking van een Sportfederatie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken om ons team van het Badminton Dienstencentrum te vervoegen!

     

    Wat is onze passie?

    Badminton op de kaart zetten als attractieve sport! We willen graag dicht bij de clubs en hun leden staan en zorgen dat zij alle mogelijke ondersteuning krijgen om hun geliefkoosde sport zo goed mogelijk uit te oefenen. Als goed draaiend Dienstencentrum zorgen wij voor de uitvoering van het beleidsplan en houden we de vinger aan de pols met wat er leeft in de badmintonsport

     

    Wat kan je bij ons doen?

    Je begeleidt je team in de opvolging van hun projecten, bepaald in het beleidsplan. Je coacht en stuurt bij waar nodig. Je waakt er mee over dat het budget, milestones en deadlines gerespecteerd worden. Hiernaast zorg je ook voor het personeelsbeleid van jouw team. Op een natuurlijke manier voel jij aan hoe het team goed kan samenwerken waarbij iedereen wordt ingezet op zijn of haar sterktes, rekening houdend met een evenwichtige balans van taken en op te volgen projecten. Je houdt ervan om het uithangbord van de federatie te zijn, waarbij je nauw samenwerkt met Sport Vlaanderen, BOIC, VSF,… Ook naar de clubs speel je een actieve rol door de cluster Sportclubondersteuning te trekken. Je rapporteert aan de Raad van Bestuur, maar krijgt de nodige vrijheid om je eigen stempel te drukken.

     

    Jouw profiel

    • Master niveau of gelijkwaardig door ervaring, met een sterke affiniteit voor sport.
    • Je hebt reeds een aantal jaren leidinggevende ervaring en houdt ervan om een jong team te motiveren.
    • Je hebt een stevige ervaring met projectwerking op zak en wil deze kennis graag delen met je team.
    • Je houdt van multi-tasken in een collaboratieve context, maar werkt steeds op een gestructureerde manier.
    • Je bent flexibel ingesteld en ziet variërende taken als een leuke uitdaging.
    • Je legt makkelijk contacten en communiceert op een directe en open manier met je team.
    • Een positieve ingesteldheid is jouw handelsmerk Je bent een echte teamplayer.
    • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans en/of Engels.

     

    Ons aanbod

    • Een team van gepassioneerde mensen die je direct thuis doen voelen.
    • Een sportfederatie in volle verandering met vele nieuwe uitdagingen.
    • Een divers takenpakket waarop jij je stempel mee kan drukken.
    • Een contract onbepaalde duur met natuurlijk ook niet-financiële voordelen.

     

    Interesse?

     

    Herken je jezelf in dit profiel? Zend dan snel jouw CV en motivatiebrief sollicitatie@badmintonvlaanderen.be
    Heb je toch nog vragen? Contacteer dan gerust Bert Vanhorenbeeck
    bert@badmintonvlaanderen.be

     

    Download hier de vacature in PDF.

     

    Badminton Vlaanderen vzw
    Boomgaardstraat 22/18
    2600 Berchem

    België
    T 03/287.83.80

  • Vac: Centrummanager - LAGO Beveren De Meerminnen - asap

    De LAGO-zwemparadijzen staan gekend omwille van hun kindvriendelijkheid. 7 dagen op 7 een zalige temperatuur van 30 graden en heel wat zwemplezier! Lago Beveren De Meerminnen heeft voor ieder wat wils; interactieve kinderbaden, twee geweldige glijbanen, een knotsgekke wildwaterbaan, een megatof golfslagbad en een buitenbad . Vergeet ook zeker niet even te ontspannen in de zalige warme lagune, waar je zonder twijfel helemaal zen zal worden. Van een hapje of drankje genieten kan zowel op ons zwemmersterras in je zwemkledij als in het gezellige Rest-eau-café.

     

    !! NIEUW!!

    Eind september opent de gloednieuwe Virtual Reality ruimte waar jong en oud zich kan uitleven. Kortom: voor een geweldige uitstap met het gezin moet je maar op één adres zijn, namelijk LAGO Beveren De Meerminnen!

     

    Wat houdt je job als centrummanager in?

    Als een echte bedrijfsleider

    - Ben je verantwoordelijk voor de algemene organisatie, de financiën, het commerciële traject, het personeel, het bouwtechnisch onderhoud…
    - Ben je zowel intern als extern de contactpersoon die zorgt dat alles binnen het centrum gesmeerd loopt.
    - Behaal je je targets op een duurzame manier en onderhoud je zeer goede relaties met de Gemeente Beveren, onze opdrachtgever.

     

    Je bent de verantwoordelijke van het managementteam van het centrum

    - Samen met de horecamanager, de zwembadcoördinator en de administratief verantwoordelijke stuur je het volledige centrum.
    - Je coacht samen met hen een 30-tal medewerkers en je zorgt ervoor dat de goede teamspirit behouden blijft.
    - Je bepaalt het imago van de organisatie en hecht veel belang aan onze LAGO waarden met veiligheid als prioriteit.

     

    Ondersteuning van het centraal stafteam
    - Samen met Operations, HR, Marketing, Finance en Facilities bouw je een warm en plezant centrum uit, zowel voor bezoekers als voor onze medewerkers.
    - Samen met het nationale team en de collega’s uit de andere LAGO-centra kan je overleggen over trends, acties… zodat we vooruitstrevend blijven in onze aanpak en we een vlekkeloze werking hebben.
    - Je wisselt dan ook regelmatig van ideeën over de visie en de te volgen strategie met de operationeel directeur aan wie je op regelmatige basis rapporteert over de dagelijkse werking.

     

    Ben jij onze juiste kandidaat?

    Een peoplemanager

    - Zowel met bezoekers als medewerkers en openbare besturen ga je diplomatisch, communicatief en (klant)vriendelijk om.
    - Met commerciële flair behaal je dagelijks je doelstellingen en zorgt ervoor dat onze bezoekers in optimale omstandigheden van hun zwembeurt kunnen genieten.

     

    Je wordt hét gezicht van LAGO Beveren De Meerminnen
    - Dankzij je drive en je enthousiasme doe je er alles aan om de vooropgestelde resultaten te behalen.
    - Je bent flexibel en hulpvaardig en zoekt creatieve oplossingen.

     

    Betrokken persoonlijkheid
    - Je bent betrokken en loyaal.
    - Je woont in de regio Beveren.
    - Je kent de problematiek van een 7-dagen per week geopend centrum met ruime openingsuren.

     

    Master of gelijk(w)aardig

    - Je bent in het bezit van een Master diploma of gelijk(w)aardig door ervaring.
    - Vooral je ervaring in een operationele omgeving kan van doorslaggevend belang zijn.

     

    Wat bieden wij?

    Wij bieden jou een uitdagende job met ruime verantwoordelijkheid in een open en groeiend bedrijf. Je krijgt de kans om zelf initiatieven te ontwikkelen en jezelf maximaal te ontplooien.
    Wij bieden jou een contract van onbepaalde duur met een mooi verloningspakket en extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, laptop en gsmvergoeding.

     

    Bij ons is het écht leuk!

    We zijn een warm bedrijf met groeikansen voor elke medewerker. Je kan rekenen op een toffe sfeer en maakt deel uit van een enthousiast team in een sportieve, dynamische omgeving. Wij zorgen het hele jaar door voor een goede opleiding en ondersteuning.

     

    Duik je graag mee in het Lago avontuur?

    Solliciteer nu voor deze functie via www.werkenbijlago.be.

    Wil je LAGO eerst beter leren kennen? Neem dan zeker een kijkje op onze website www.lago.be.

     

     

  • Vac: Hoger redder - Interbad, Brugge - asap

    FARYS|TMVW helpt steden, gemeenten en andere publieke spelers bij het beheer van hun zwem- en sportaccommodaties. Naast de bouw en/of renovatie kunnen we ook instaan voor het beheer van gebouwen en installaties (keuringen, brandveiligheid, onderhoud,…), opvolging van milieuwetgeving en de exploitatie van deze (buiten)accommodaties.

    In Brugge staan we sinds 1 juli 2019 in voor de exploitatie van de zwembaden Jan Guilini en Interbad. Voor zwembad Interbad zijn we op zoek naar redders voor de versterking van ons team.

     

    Functie

    Binnen het team redders garandeer je de veiligheid van zwemmers, sta je in voor de netheid en de algemene orde in het zwembad en zorg je voor een klantvriendelijk onthaal met de bezoekers.

    Garanderen van de veiligheid van zwemmers en bezoekers door toezicht te houden op de activiteiten in en rond het zwembad:

    • Je past hierbij het Reglement Inwendige Orde toe en spreekt bezoekers gepast aan op onveilig gedrag.
    • Je redt zwemmers in nood, past EHBO en reanimatietechnieken toe en maakt gebruik van de daartoe voorziene hulpmiddelen en toestellen (bv. reanimatieapparatuur)
    • Je staat in voor de kwaliteitscontrole van het zwemwater, het melden van defecten en de controle en/of onderhoud van het werkmateriaal.
    • Je staat in voor het dagelijks reinigen van de natte en droge zone van het zwembad, de zwembadhal en de bijbehorende accommodatie (proper zuigen van de bodem, schoonmaken van de kades en de overloopgoten,  onderhouden van de douches, inkomhal,…).
    • Je neemt actief deel aan de jaarlijkse bijscholingen als redder (jaarlijkse verplichte proeven, EHBO- en reanimatietechnieken, …).

    Instaan voor klantvriendelijk onthaal en begeleiding:

    • Je zorgt voor een klantgericht onthaal en beantwoordt vragen van gebruikers en bezoekers.
    • Je helpt bij de organisatie van activiteiten door bijvoorbeeld in samenwerking met de gebruiker de zwembadinfrastructuur klaar te maken voor een wedstrijd.

    Opnemen van ondersteunende activiteiten en administratieve opdrachten

    • Je volgt reservaties op staat in voor kassaverrichtingen.
    • Je neemt actief deel aan werkoverleg.

    Profiel

    Redden is jouw passie en met jouw actieve en positieve inzet promoot je sport.

    Je bezit een diploma Hoger Secundair Onderwijs.

    Je bezit een diploma Hoger redder en een geldig bijscholingsattest.

    Ervaring als redder in een zwembad is een pluspunt.

     

    Competenties

    • Assertieve bescheidenheid
    • Betrokkenheid
    • Betrouwbaarheid
    • Klantgerichtheid
    • Analyseren
    • Werk structureren
    • Kennis en informatie delen
    • Ondersteunen

    Aanbod

    Je vindt bij ons een uitdagende job met de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een mooie balans werk-privé. We bieden een contract van onbepaalde duur met plaats van tewerkstelling Brugge. Naast een aantrekkelijk loon (c-niveau) bieden we ook diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques (€8 per dag), een hospitalisatieverzekering, tussenkomst voor milieuvriendelijk woon-werkverkeer, mogelijkheid tot bedrijfsfiets, tussenkomst internetabonnement, een vast uurrooster van 40u/week inclusief avond- en weekendwerk en een interessante verlofregeling.

     

    Solliciteren via: https://jobs.farys.be/job/Brugge-Redder-Interbad/566793701/

  • Vac: Hoger redder - Sportoase Schiervelde, Roeselare - asap

    Voor Sportoase Schiervelde in Roeselare zijn wij op zoek naar een hoger redder (voltijds).

     

    Sportoase Schiervelde biedt een uitgebreid aanbod voor iedereen!
    Zwembadencomplex met een sportbad, uitgebreide recreatiezone met wellness, spectaculaire glijbaan, fitness, groepslessen, …


    Functieomschrijving

    • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte
    • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid
    • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten
    • Rapportering aan het centrummanagement

    Jouw profiel

    • Je bruist van energie en bent optimistisch ingesteld
    • Je bent alert en je hebt zin voor verantwoordelijkheid, daarnaast ben je ook creatief
    • Jouw focus ligt op klanttevredenheid
    • Je houdt ervan om samen met je collega’s te streven naar een nette werkomgeving
    • Je bent flexibel, avond- en weekendwerk vormen voor jou geen probleem
    • Je hebt bij voorkeur ervaring in het geven van zwemlessen
    • Je bent vlot Nederlandstalig

    Wat bieden wij jou?

    • Een goede verloning met tal van extra voordelen en een stipte uitbetaling van je loon
    • Interne en externe opleidingen om je meer expert te maken in je domein
    • Een informele werkomgeving met een aanspreekbaar beleid en gedreven collega’s
    • Een baan in een bedrijf dat groeit, samen bouwen we aan de toekomst

    Interesse?

    Stuur je motivatiebrief en CV naar jobs@sportoase.be of solliciteer via het sollicitatieformulier op onze website.

  • Vac: Hoger redder (DT) - Sportoase Schiervelde, Roeselare - asap

    Voor Sportoase Schiervelde in Roeselare zijn wij op zoek naar een hoger redder (30 uur).

     

    Sportoase Schiervelde biedt een uitgebreid aanbod voor iedereen!
    Zwembadencomplex met een sportbad, uitgebreide recreatiezone met wellness, spectaculaire glijbaan, fitness, groepslessen, …

     

    Functieomschrijving

    • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte
    • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid
    • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten
    • Rapportering aan het centrummanagement

    Jouw profiel

    • Je bruist van energie en bent optimistisch ingesteld
    • Je bent alert en je hebt zin voor verantwoordelijkheid, daarnaast ben je ook creatief
    • Jouw focus ligt op klanttevredenheid
    • Je houdt ervan om samen met je collega’s te streven naar een nette werkomgeving
    • Je bent flexibel, avond- en weekendwerk vormen voor jou geen probleem
    • Je hebt bij voorkeur ervaring in het geven van zwemlessen
    • Je bent vlot Nederlandstalig

    Wat bieden wij jou?

    • Een goede verloning met tal van extra voordelen en een stipte uitbetaling van je loon
    • Interne en externe opleidingen om je meer expert te maken in je domein
    • Een informele werkomgeving met een aanspreekbaar beleid en gedreven collega’s
    • Een baan in een bedrijf dat groeit, samen bouwen we aan de toekomst

    Interesse?

    Stuur je motivatiebrief en CV naar jobs@sportoase.be of solliciteer via het sollicitatieformulier op onze website.

  • Vac: Hoger redder - LAGO Gent Rozebroeken - asap

    LAGO is een groeiende groep in de sport- en recreatiesector in België. LAGO exploiteert 8 subtropische zwembaden, een ecologische fitness met zwembad (LAGO CLUB) en een unieke binnenspeeltuin (Speelpunt). De opening van het 9e LAGOzwemparadijs staat in 2020 op de agenda.

    Nationaal telt de groep meer dan 400 medewerkers. Door plezier te scheppen in hun werk en dit uit te stralen zorgen ze ervoor dat bezoekers nog méér pret beleven aan hun bezoek.

     

    Voor LAGO Gent Rozebroeken zijn we op zoek naar een gedreven Hoger Redder.

     

    LAGO Gent Rozebroeken verwelkomt jaarlijks meer dan 600.000 zwemmers die komen genieten van dagje waterpret met het gezin in het subtropisch zwembad of een sportieve prestatie willen neerzetten in het 50m-sportbad. Je komt terecht in een warme en leuke omgeving waar ‘meer water, meer plezier’ centraal staat. Daarnaast bezoeken heel wat sporters de sport-, dans- en gevechtssportzalen.Het zwemparadijs biedt een familievriendelijk recreatie-aanbod met leuke kinderbaden, adembenemende glijbanen, golfslagbad, wildwaterbaan en zwemmersterras. Verder zijn er een buitenbad, warme lagune, uitgebreide wellnessfaciliteiten met schoonheidssalon en een kindvriendelijke brasserie ‘Rest-eau-café’ met binnen- en buitenspeeltuin.Het centrum wordt in een PPS-formule geëxploiteerd: een samenwerking tussen de Stad Gent en de LAGO Group.


    Wat houdt je job als hoger redder in?

    • Je observeert of de veiligheidsvoorschriften worden nageleefd en je grijpt in waar nodig.
    • Vanuit verschillende observatieposten hou je toezicht op de aanwezige zwem- en recreatiezones.
    • Bij noodgevallen volg je de interne procedures op en dien je, indien nodig, eerste hulp toe.
    • Je staat in voor het onthaal van bezoekers, bij vragen ben jij hun eerste aanspreekpunt en help je hen op een vriendelijke en klantgerichte manier verder.
    • Je neemt deel aan regelmatige teamvergaderingen en interne/externe trainingen.
    • Je neemt deel aan het rotatiesysteem dat zorgt voor de nodige variatie en concentratie.
    • Je rapporteert aan de zwembadcoördinator.
    • Je bent mede verantwoordelijk voor de netheid in het zwembad en je staat mee in voor de metingen en het onderhoud van de baden.
    • Je leert de werking van onderhoudsproducten, -machines en (nood)procedures.
    • Je volgt alle procedures op het gebied van zwembaden, hygiëne en veiligheid nauwlettend op.

    Ben jij onze geknipte Hoger Redder?

    • Je sport regelmatig en je hebt een fitte, gezonde levensstijl.
    • Je hebt een diploma Hoger Redder en je bent ook in orde met de nodige bijscholingen.
    • Je hebt het concentratievermogen van een arend en je hebt een constante “focus on the job” mentaliteit.
    • Collega’s en bezoekers kunnen altijd op jou rekenen. Bij problemen groot of klein zal je er altijd voor hen zijn en ga je samen met hen op zoek naar creatieve oplossingen.
    • Je hebt een grote verantwoordelijkheidszin waar je je ook naar gedraagt.
    • Bij problemen en/of misnoegde bezoekers ga je steeds vriendelijk, klantgericht en alert op zoek naar oplossingen.
    • Je wil werken in een flexibele werkomgeving: het centrum heeft ruime openingsuren en dit 7 dagen op 7.
    • Je vind het geen probleem om mee in te staan voor de netheid van het zwemparadijs.
    • Je voelt je op en top in een team waar er eens goed gelachen wordt.

    Wat bieden wij?
    Wij bieden jou een job met ruime verantwoordelijkheid en sociale contacten in een sportieve en dynamische omgeving. Je komt terecht in een enthousiast, gemotiveerd en gepassioneerd team met gevoel voor humor!
    Als Hoger Redder heb je een grote variatie aan taken.
    Het salarispakket bestaat uit een degelijke vaste basisvergoeding aangevuld met extralegale voordelen. LAGO Gent Rozebroeken biedt jou bovenop dit alles een omgeving waar de verdere ontwikkeling van je carrière ter harte wordt genomen, het volgen van opleidingen en het nemen van verantwoordelijkheden gestimuleerd wordt.

     

    Plaats van tewerkstelling
    LAGO Gent Rozebroeken
    VICTOR BRAECKMANLAAN 180
    9040 Gent

     

    Solliciteer nu voor deze functie via www.werkenbijlago.be.
    Wil je LAGO eerst beter leren kennen?
    Neem dan zeker een kijkje op onze website www.lago.be.

     

     

  • Vac: Regionale coach/coördinator - Little Ball Village - asap

    Ben je een geboren teambuilder met zin om te ondernemen in de sport? Wil je op een andere manier zin geven aan je loopbaan? Je hebt de flexibiliteit om je werk bij Little Ball Village uit te voeren wanneer het je uitkomt. Veel belangrijker is de manier waarop je je taken uitvoert. Wens je je eigen 'Little Ball Village' in jouw buurt op te richten? Jij bepaalt het groeitempo en de momenten wanneer je werkt zodat je een goeie balans kan vinden tussen werk & privé.

     

    Wat drijft ons?
    Kleuters op een inspirerende manier in beweging brengen en hen naar de sportclub van hun hart leiden. Om die ambitie in België waar te maken, geloven we in een decentrale organisatie waarbij we werken met regionale coaches die in hun eigen regio Little Ball Village uitbouwen als een eigen business. We zijn ervan overtuigd dat enkel mensen met een regionaal netwerk het allerbelangrijkste kunnen realiseren: het vormen van het juiste regionale team die kleuters in het hart draagt!

     

    Wat bieden we je aan?

    • Een inhoudelijk programma met een bewezen achtergrond.
    • Van A tot Z uitgewerkte lesboeken en kampboeken in elke thema op maat van kleuters.
    • Op maat gemaakte sport-, knutsel- & spelkoffers.
    • Sportuitrusting voor al je teamleden.

    Je staat er niet alleen voor

    • Je maakt deel uit van een team van 20 enthousiaste coaches.
    • We ondersteunen je centraal in de keuzes van scholen, periodes, teamsamenstelling...
    • We leiden je gekozen teamleden op om er ware Little Ball Villagers van te maken.
    • Van marketing tot het einde van de activiteit begeleiden we je in jouw proces.

    Centrale ondersteuning

    • Een volledig geautomatiseerd IT platform voor inschrijvingen en betalingen.
    • Je krijgt een persoonlijk dashboard waarin je alles zelf kan opvolgen.
    • Volledige ondersteuning in marketing en branding.

    Een leuke uitdaging

    • Je ontvangt een vergoeding voor je geleverde prestaties op basis van het aantal inschrijvingen.
    • Deze vacature is een aanvullende rol naast je job.
    • Je bent zelf bepalend voor de snelheid van de groei van je Little Ball Village regio.
    • Je krijgt energie van het zien van al die lachende kleuters.

    Functiebeschrijving
    Algemeen: Wie ben jij als Little Ball Village coach?

    • Een pedagogische achtergrond is leuk meegenomen. Voorkeur voor master of bachelor lichamelijke opvoeding of bachelor kleuteronderwijs met een affiniteit in sport.
    • Heb je zelf kinderen? Pluspunt, want dan kan je je makkelijk inleven in de leefwereld van ouders & kleuters.
    • Je bent een teambuilder met een zorgzaam karakter en brengt makkelijk mensen samen om hen te enthousiasmeren.
    • Mensen zien in jou een natuurlijke leider die initiatief neemt.
    • Je hebt zin om te ondernemen en gaat zelf op zoek naar scholen waar het Little Ball Village concept past.
    • Je maakt promo voor jouw lessenreeksen en kampen in de buurt.

    Bekijk de volledige vacature.

  • Vac: Administratief medewerker - Badminton Vlaanderen, Antwerpen - asap

    GEZOCHT: ADMINISTRATIEF
    MEDEWERKER (BOEKHOUDING & HR)
    VOLTIJDSE TEWERKSTELLING
    Zou je jezelf omschrijven als een administratieve duizendpoot met een sterke interesse in sport?
    Ben je iemand die kiest voor een gestructureerde aanpak, die een gezonde dosis enthousiasme heeft en interesse in de werking van een Sportfederatie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken om ons team van Badminton Vlaanderen te versterken!


    Onze visie

    Badminton op de kaart zetten als attractieve sport! We willen graag dicht bij de clubs en hun leden staan en zorgen dat zij alle mogelijke ondersteuning krijgen om hun geliefkoosde sport zo goed mogelijk uit te oefenen. Als goed draaiende federatie zorgen wij voor die dagdagelijkse ondersteuning en houden wij de vinger aan de pols met wat er leeft in de badmintonsport.

     

    Takenpakket

    Je hebt een gevarieerd takenpakket; gaande van opmaak facturen, uitvoeren van betalingen, tot het beheer van de verzekeringen, GDPR, voorbereiding Algemene Vergadering, opvolging wetgeving, etc. Na een tijdje zal ook loonadministratie, opmaak van contracten en addenda en andere HR administratie deel uitmaken van jouw functie. Je hebt een cruciale rol als administratief ankerpunt voor onze sportfederatie. Hierbij werk je nauw samen met de Raad van Bestuur, de collega’s van het Dienstencentrum en de Topsportschool, de externe boekhouder en het sociaal secretariaat. Tegelijkertijd werk je heel zelfstandig en kan je alle balletjes in de lucht houden. Je aanleg voor procesverbetering kan je de vrije loop laten, want uitdagingen genoeg om de werking van ons Dienstencentrum nog verder te optimaliseren. Kortom, je kan ongetwijfeld je stempel drukken in ons team!

     

    Jouw profiel

    • Bachelor met financiële affiniteit, of gelijkwaardig door ervaring 
    • Bij voorkeur heb je reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug, maar we staan ook open voor pas afgestudeerden.
    • Je houdt van multi-tasken in een collaboratieve context, je werkt nauwkeurig en op een gestructureerde manier
    • Je bent flexibel ingesteld en ziet variërende taken als een leuke uitdaging
    • Een positieve ingesteldheid is jouw handelsmerk
    • Je bruist van enthousiasme en bent een echte teamplayer
    • Je kan vlot overweg met de gangbare Office programma’s en houdt ervan om procesverbeteringen te onderzoeken en implementeren
    • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en je hebt een basiskennis Frans en/of Engels

    Wij bieden

    • Een team van enthousiaste mensen die je direct thuis doen voelen
    • Een sportfederatie in volle verandering na een recent vernieuwde Raad van Bestuur waar ervaring en enthousiasme elkaar vinden
    • Een divers takenpakket waar jij je stempel mee kan drukken
    • Een contract onbepaalde duur

    Herken je jezelf in dit profiel?

    Stuur dan snel jouw CV en motivatiebrief:
    sollicitatie@badmintonvlaanderen.be

  •  ShareDelen
  • Afdrukken